Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by justinecoudron, Apr 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justinecoudron Newbie DRC Player

dag iedereen.
    ik wil wat zeggen i.v.m. de nieuwe manier van claimen.

vroeger kon niemand je blokken kappen.
    maar nu, met dat gedoe van die houten schop voor een vierkant enal dus wel als ze buiten het vierkant staan.
    IK WIL DE OWNERS VAN DRC, DUS JELLEDRC EN SVENDRC EEN TIP GEVEN

STOP DAARMEE EN DOE HET OUDE WEER.
    voor ik drc kende, speelde ik een andere server die evenveel spelers per dag had als drc en
    even bekend was. zij hebben ook op een dag gedaan zoals de nieuwe manier van claimen van rasta, dus met dat vierkant enzo, en die server is HELEMAAL DE MIST IN GEGAAN!
    DIE BESTAAT ZELFS NIET MEER! HIJ IS UIT DE LUCHT!!

DOE NIET HETZELFDE! ZO RAAK JE IEDEREEN KWIJT EN IS HET GEDAAN MET DRC!!
    SRRY MAAR IK STOP ER ALVAST MEE TOT DE OUDE MANIER!

PS. verwijder aub mijn spullen niet voor als de oude manier terugkomt en ik erweer opkom of om ze aan iemand anders te geven thnx

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jij begrijpt er gewoon niets van en je zou eens in onze schoenen moeten staan.

Als je zo weinig van DRC houdt is het voor mij goed dat je vertrekt.

• Like Like x 6
  3. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Justin, ik doe regelmatig een chat pol. En de meeste mensen vinden die plugin nice. Geef me eens 1 reden waarom de plugin weg moet. Dan zal ik er waarschijnlijk een tegenargument of beter argument kunnen zeggen

4. Brammes Guest

Verschillende redenen tot nieuwe plugin:

- oude plugin werd niet meer geupdate
    - dieren/itemframes in je claim !! Zijn protected
    - geen griefs meer in je region
    - minder werk om griefs op te lossen..

Drc is niet meer een servertje, drc is èèn van de grootste cracked server van nl/be
    Gemiddeld 150 mensen online...
    Wij wille namelijk een plugin die zorgt voor minder griefs en meer speelplezier, dit is nu mogelijk
    Als je net begint kan je niet een groot gebied claimen, maar als je meer speelt..
    Zo wordt langer actief zijn beloond!

Veel mensen waren boos/verbaasd vanwege de plugin switch: nu vinden ze het alleen maar fijn dat hun dieren en itemframes echt goed protected zijn!

• Like Like x 2
  5. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Justin, die server had vast nniet zon goede owners als drc en dat kwam dan wss omdat zij die fout hebben ingesteld. Ik vindt dat de admins nu ook sneller tikets kunnn beantwoorden en ook gewoon meer kunnen spelen voor plezier of vragen beantwoorden ofzo. Vroeger moesten ze constant grief tickets beantwoorden. Nu kunnn ze gewoon ook plezier hebben zoals de spelers

6. Esmeetjee Gold Miner DRC Veteran

Kan je dan niet beiden plugins doen??

7. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Nee? Dan claimt iemand gewoon je blokjes en zijn ze niet van hem en ook niet meer van jou.

8. justinecoudron Newbie DRC Player

ow die server had even goeie admins als DRC oke tis gedaan voor mij en mijn broer stopt ook en die zijn vrienden (stuk of 5) stoppen ook en mijn 7 vrienden die rasta spelen ook!

IK ZOEK EEN ANDERE SERVER GOODBYE 4EVER PS. ENKEL KOOLMEES EN WENDER ZIJN AARDIGE STAFFS (STIIENA EIGENLIJK OOK) IK ZOEK EEN ANDERE SERVER MET VEEL AARDIGERE STAFFS EN... O KIJK: GEVONDEN!

PS. TIS JUSTINE EN NIET JUSTIN!!

9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

WAT!? ELK staflid heeft gvd een bordje op je muur geplaatst, 2x zelfs. Zoek jij maar eens een server die even populair is als DRC en maak daar die muur maar eens aan.
    Jij hebt niets van respect voor mensen die iets voor je hebben gedaan, ik wil je al helemaal niet meer op mijn server.

En de volgende keer mag je ook zonder caps een bericht typen.

• Like Like x 3
  10. jeromecoudron Newbie DRC Player

JIJ liegt justine ik ben niet gestopt met rastacraft rastacraft is de leukste server ooit

11. Brammes Guest

luister, het is voor iedereen wennen met de nieuwe plugin.
    en als je het fout hebt gedaan, dan is er de frustratie. Maar dan vind ik het alsnog overdreven dat je het zo uit tegen ons en iedereen...
    wij proberen het 100% grief vrij te maken, de oude plugin werd niet meer geupdate. Het was gewoon tijd voor een andere plugin. Deze is er nu en veel mensen vinden het zelfs veel fijner!

maar alsnog jammer dat je stopt. Maar ik vind het geen excuus hoe je nu reageerd...
    beetje kinderachtig!

12. AapjeKoek Gold Miner DRC Player

Lol alle stafs zijn aardig .
    Zeker harrys xD
    Hij bant me als ik dat vraag :3

• Like Like x 2
  13. Brammes Guest

lol, -,-
    hoezo dat ?:P

• Like Like x 1
  14. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Looooooooooool (3 Woorden)

• Like Like x 1
  15. AapjeKoek Gold Miner DRC Player

xD
    Volhaas zei ik wil je niet meer zien !!!
    Maar dan pissed etc xd
    Dus ik vroeg aan harrys om me te banne xDD

16. xXMXHXx Iron Miner DRC Veteran

ik vind de nieuwe plugin van claimen super echt onwijs handig dikke + voor de owner's ;)

17. robneng Redstone Miner DRC Player

Eerst wil ik zeggen dat ik geen domme jongen ben en wil gaan bitchen dus ik zal het gewoon uitleggen.

Ik kan me wel een beetje verplaatsen in de mening die justinecoudron hier uit.
    Zelf zit ik er ook wel mee te worstelen met de plugin MAAR....
    Geef het een kans... Oefen ermee want, ik denk dat dit een te overhaaste beslissing is van jou omdat je het waarschijnlijk niet snapt.
    Dat is niet erg maar je kunt het gewoon vragen of iemand je wil helpen. Daar is de staf ook voor.

M.V.G Robneng

18. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

zodra de plugin op de server werd gezet, stond er al een topic waarin uitgelegt stond hoe je kon claimen, het claim systeem is apart als je het voor het eerst gebruikt... als je het 2X hebt gedaan en de topic hebt gelezen op www.dutchrastacraft.nl/protectie dan snap je het al! het stelt echt niets voor maar je moet het even doorhebben :)
    op het begin heb ik ook zitten prutsen met de plugin maar na half uur kan je de hele plugin zowat uit je hoofd!

en als je iets niet snapt dan staat het staff team voor je klaar!

en onthou... oefening baart kunst!

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.