Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Leon。, May 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Yooo mensen van DRC.

Ik heb vandaag eindelijk een minecraft premium account gekocht alleen is het probleem dat mijn pc minecraft niet aan kan.
    dus ik ben van plan een nieuwe pc te kopen die minecraft aan kan en het liefst 4 gb ram enzo.
    een goeie game pc voor niet al teveel geld.
    heeft er misschien een idee waar ik zo'n pc kan vinden?

2. MeMatty Event Team Event Team

Ik weet het niet, maar ik kijk ook naar een goed en goedkope game computer.

3. Bruqaj Iron Miner DRC Veteran

Hangt er vanaf of je alleen minecraft wilt spelen en geen GPU intensief spel zoals Farcry 3 of DayZ. Want dan zou je al een pak geld moeten spenderen aan een GPU.
    Als je een budget geeft kan ik een computer samen stellen en dan kun jij die bestellen. Ik denk dat je met 500 euro wel kan toe komen maar zonder scherm natuurlijk.

4. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik heb laatst een game computer gezien die ik kon samenstellen voor maar 350 / 400 euro dus dan zou 500 opeens heel duur zijn

5. Bruqaj Iron Miner DRC Veteran

Ja als je dat een goede keuze vind. Maar ik wil er wel bij zeggen dat de mensen die computers verkopen zakzetters zijn. Dus dan is het best wel handig als je zelf een beetje opzoekt over de prijzen. Als je mijn menig wilt over de computer zet dan de specs even op het forum.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

6. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Kijk hier eens bij. Ik heb me pc hier ook weg en die bevalt goed

• Like Like x 1
  7. Bruqaj Iron Miner DRC Veteran

Ow gawd. Waarom versturen ze niet naar België? :(

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

8. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Als je slim bent inversteer je iets meer...
    Dan zou je ook nog andere games op low/medium kunnen spelen
    Dan: wat voor pc heb je nu? Misschien valt deze te upgraden of heb je bepaalde onderdelen niet niet nodig zoals cd driver enzo
    Zou je de specs van je huidige pc kunnen plaatsen? Dat scheelt en hoeveel watt je voeding is (als je je kast openmaakt dan zie je dat op de voeding zelf)

9. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

10. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

het probleem is dat ik op een laptop speel die best erg oud is. ik weet niet wanneer die gemaakt is en dergelijke

11. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Nou ik weet eigenlijk niet wat je percies wilt. Maar de computer van mijn ouders heeft deze specs: 500gb harde schijf, prosessor Amd 2,4 quad core,
    4gb ram, videokaart Radeon hd 5450 1gb. Hiermee kan ik minecraft wel redelijk goed mee spelen en deze pc koste maar 400 euro met win 7 en een stikje voor wifi
    Mijn game pc heeft deze specs:
    500gb harde schijf, prosessor 3,5 six core, 8gb ram, videokaart nvidia geforce gtx650. Deze koste 600 inclusief win 8.1 en een wifi stikje

De verschillen in prestaties van games: De pc van mijn ouders kan minecraft op middelmatige settings met ong 30-50 fps
    De pc van mij kan minecraft op de hoogste settings op ong 60 fps spelen

Last edited: May 11, 2014
  12. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

13. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik heb minecraft laten draaien op mijn (toen) 10 jaar oude desktop. die had een Pentium 4 en 1.5GB ram. (wel aan 10fps)

Ik heb een 3.2 quad core (maar serieus, wrm neem je een six core in een gaming pc? games kunnen nog geen gebruik maken van meer dan 2 cores, misschien nu al 4), 8Gb ram (mogelijkheid tot uitbreiding naar 16), 500Gb Hdd (mogelijkheid tot uitbreiding met 1 extra schijf), Fnatic gecertifieerd moederbord, GTX760 2GB GDDR5, en ik draai minecraft met een 128x128 resource pack op hoogste settings met shaders, 2 minimap mods op redelijke settings aan 40-50 fps, en zonder shaders aan 180fps (met 64x64 word dit 400)

Een 630? serieus? dat ding heeft dezelfde specs als mijn grafische kaart in me oude pc van 2 jaar geleden!!!!

14. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

de grafische kaart maakt mij not zoveel uit als ie maar minecraft kan afspelen, daar gaat het uiteindelijk om.

15. JuStFiRe- Woodcutter DRC Player

Kingleon, ik heb jou een bericht gestuurt.

16. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Ik zou sws een Nvidia kiezen en geen AMD.

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

17. Newaccount:Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Grafische kaart is belangrlijk neem hier een goeie van

dit is een reactie dit is dus niet meteen een feit schrijffouten voorbehouden

18. JuStFiRe- Woodcutter DRC Player

Met een budget van 500 zou ik een AMD-Based pc nemen, AMD processoren werken beter met AMD videokaarten. 700 of hoger een Intel i5 systeem.

19. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

http://www.systemrequirementslab.com/cyri
    Hier kan je je een game uitzoeken en de website beoordeeld of jouw PC de game aan kan.
    Goeie tool om te zien wat voor videokaart processor etc etc je nodig hebt voor je game in dit geval dus Minecraft.
    Hier een voorbeeld van mij PC > http://puu.sh/8Jgeu.png (voor de nerds die dadelijk klagen over me Processor Ghz, Ik heb een laptop dus een grote koeler heb ik dus niet)

zoals je kan zien is dat je dit sws minimaal nodig hebt om minecraft te kunnen spelen :
    Video Card
    Recommended: GeForce 66xx or ATI Radeon 9xxx and Up with OpenGL 2 Support (Excluding Integrated Chipsets)
    OpenGL 2 support is dus hier belang van als je op je pc Minecraft wilt spelen. Elke goede GPU heeft OpenGL 2.

Google ff de videokaart en je hebt zo de prijs van de GPU.

En dat AMD beter werkt met AMD producten is niet waar. Je kan intel processor hebben en een AMD videokaart. @JuStFiRe-

Je kan makkelijk een goed PC samenstellen voor 300/400 euro met minimaal 60+ FPS voor Minecraft.
    60FPS is altijd goed omdat je ogen maar een aantal FPS kan zien 60fps is zelfde als 120 eigenlijk

TIP: Als je losse onderdelen koopt en zelf gaat bouwen bezuinig NOOIT op je Voeding. Hier telt goedkoop is duurkoop.

20. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik was eerder van plan om deze pc te halen http://pc-samenstellen.nl/budget-game-computer
    het is niet de beste pc maar je kan wel gewoon mc spelen, en dat is wat ik wil het hoeft niet een beest pc te zijn als ik maar mc kan spelen ;)

Thread Status:
Not open for further replies.