Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by SvenDRC, Nov 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Sep 23, 2012
    Messages:
    961
    Beste DutchRastaCrafters,
    Ik heb zojuist een plugin geïnstalleerd om het voor jullie makkelijker te maken om hulp te krijgen ingame!
    Het is een Ticket system plugin!
    Nu denk je misschien: 'Wat is een ticket system?'
    Een ticket system is een systeem waarmee een soort van virtuele hulp brief kunt sturen naar alle staff van DutchRastaCraft (Moderators, Admins en Owners).

    Hoe werkt dit?

    Eerst en vooral moet je natuurlijk een ticket openen, dit doe je zo : /ticket <Je vraag hier plaatsen>
    (Voorbeeld : /ticket Kan je even dit dirt blokje komen weg doen?)
    (! BELANGRIJK !)
    (Als je vraag is om iets te komen weghalen, of een grief te fixen ofzo, dan MOET je op de plaats staan waar de grief is voor dat je een nieuwe ticket opent, zo kunnen de staffleden naar de grief teleporteren!)
    Nadat je ticket is aangemaakt moet je wachten op een antwoord.
    Als er iemand heeft geantwoord op je ticket dan zal je een bericht krijgen, je kan ook altijd kijken of je ticket al is beantwoord, eerst doe je /tickets, dan zie je een lijst met jou tickets, dit is een voorbeeld : (ticketid) je naam: je vraag.
    Nu moet je kijken naar het ticketid (Staat tussen haakjes -> () )
    Als je je ticketid hebt doe je /checkticket ticketid.
    Nu kan je zien of er al een antwoord is gekomen op je ticket.
    Als er een antwoord is gekomen op je ticket, kan je altijd terug antwoorden met deze command : /replyticket ticketid <je antwoord>

    Als er nog vragen zijn, kan je ze hier stellen!

    Met vriendelijke groet,
    SvenDRC
     
    #1
    • Like Like x 1
  2. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Nov 3, 2012
    Messages:
    502
    Dit echt heel handig voor de spelers maar ook voor staff, Nice update :)
     
    #2
  3. leandrokik Newbie DRC Player

    Offline
    Joined:
    Nov 19, 2012
    Messages:
    6
  4. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 22, 2012
    Messages:
    2,623
    Handig progama! want ik ga het zo ff gebruiken!
     
    #4
  5. xJustSmile Gold Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Nov 9, 2012
    Messages:
    282
    Sven, ik wil je niet verbeteren enzovoort hoor :)
    Maar ik heb 6/7 jaar lang games gespeelt, ticket is wat anders dan ;
    ''Kan je even dit dirt blokje komen weg doen?''
    Het is een voorbeeld, dat snap ik ook.

    Maar een ticket is niet om leuk te gebruiken.
    Een ticket stuur je voor echt DRINGENDE hulp.

    Het zal handig zijn als je dit ook zou maken voor NIET ingelogde spelers.
    Normaal heb je ''Ticket's'' op de site van het spel, en niet in het spel zelf.

    Niet om irritant te doen, maar die ticket is niet nodig IN-GAME
    Want in-game kun je net zo goed een admin gewoon normaal roepen.
    Die reageren toch 88/100 keer wel.

    Dus, ticket?
    Dat is voor echte hulp.

    Zoals; Ik kan niet inloggen op de site.
    Ik kan niet inloggen in-game

    Ticket's zijn er trouwens ook voor reports in normale games.
    Om of bugs te melden.

    [Ik mag natuurlijk geen reclame maken]
    Maar ik laat even een voorbeeld zien ! :)
    2012-11-04_00.11.23.png zzzz.png
    Deze tickets kun je sturen voor
    ''Report''
    ''Bugs''
    ''En andere dingen die je ziet''

    Dit kan misschien ook wel handig zijn voor de Site zelf !?
    Dan heb je niet meer die topic's van ; Klacht indienen enzovoort.

    Mvg,

    xJustSmile // Kars
     
    #5
  6. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Sep 23, 2012
    Messages:
    961
    Ik weet ook wel dat tickets (bijna) nooit in game gebruikt worden, maar in ons geval kunnen wij geen ticket systeem toevoegen aan de site, heb dit al opgezocht...
    En het ticket systeem is vooral voor als er geen staff online is of gewoon voor als er een grief gebeurd is en er antwoord geen staff..


    Met vriendelijke groet,
    Sven
     
    #6
    • Like Like x 1
  7. xJustSmile Gold Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Nov 9, 2012
    Messages:
    282
    Trouwens, dat ticket systeem is HELEMAAL niet nodig.
    Je hebt ook /helpop

    Maar ik weet niet hoe dat precies werkt, volgens mij zien alleen jullie dat.

    Mvg,
    xJustSmile // Kars
     
    #7
  8. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Sep 23, 2012
    Messages:
    961
    /helpop kunnen alleen Operators zien en alleen als ze online zijn..
    Dus is niet zo handig als Jelle en ik niet online zijn, want wij zijn de enige 2 Operators

    Mvg,
    Sven
     
    #8
  9. Brammes Guest

    Online
    het is handig , player is offline maar ik kan nog steeds naar de plek teleporteren waar de grief was :)
     
    #9
  10. xJustSmile Gold Miner DRC Player

    Offline
    Joined:
    Nov 9, 2012
    Messages:
    282
    Sven, nog klein vraagje over het forum.
    De ranks van het ''Forum-Team''

    Kun je die ook aanpassen, of is dit standaart ''Forum-Moderator''
    Administrator?

    Of kan je er ook van maken:
    Forum-Aap
    Forum-Zakkie

    Ofzo, ik noem maar wat op.

    Mvg,
    xJustSmile // Kars

    [Het is gewoon een vraag :S]
     
    #10
  11. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Sep 23, 2012
    Messages:
    961
    Misschien kon je dit beter via een conversatie vragen haha :p
    Maar ja, dat kan ik, stuur maar wat je wou vragen via een conversatie ;p

    Met vriendelijke groet,
    Sven
     
    #11
    • Like Like x 1
  12. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 22, 2012
    Messages:
    2,623
    De plugin werkt echt super! echt een hele fijne plugin!
     
    #12
Thread Status:
Not open for further replies.