Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by LeKiller, May 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeKiller Nether Explorer DRC Player

er zijn momenteel te veel regions en nieuwe zijn al direct overbevolkt. er moeten er meer komen.

2. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

En hoe groot denkje dat de wereld is? En hoeveel lag een grotere wereld maakt?
    Ik andwoord wel voor je VEEEL

Er zijn al heel veel regio posts maar sommige kan je alleen bereiken met randomregion

3. Brammes Guest

Je kan alle regio's bezoeken, volgensmij hebben de meeste mensen het in hun hoofd om zo dicht mogelijk bij een regionpaal te bouwen...

Maar denk eens aan de vorige spawn, sommige mensen bouwden er vlak langs, maar andere mensen waren zo slim om verder te gaan.
    Daar kwamen ze juist de mooiste plekjes tegen met genoeg ruimte...
    Dus pak een region en loop 5 minuten...

4. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Goed idee wel. ik zal het eens doen maar ik wil ook een shop starten daarom vind ik het zo moeilijk.

5. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Ja en die shop wilde je starten precies tegen mijn shop aan, kies dan andere region of bouw verder...maar ga niet als je ziet dat ik daar mijn shop heb staan signs plaatsen van loop 500meter daar is mijn shop.... ;)

6. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Maar ik vind ook dat je eens rond zou moeten kijken bij zo lagg casers die zo redstone wire make die altijd werken er is er zo een. en die veroorzaakt grote lagg

7. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Maar 2 verschillende shops kan wel jij deed een Ikea en ik zo food en potions enkel he

8. LeKiller Nether Explorer DRC Player

En bram ik vind het wel niet echt braaf om er gewoon een muur voor te zetten .....

9. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Bram ik wil je even melden, om de 500 blokken (lengte) staan regio palen dus dan zal je nieuwe tegen komen.
    Maar er zijn regio palen die komen wanneer jij er langs komt oftewel ga naar een regio paal zo ver mogelijk probeer is random region.niet leuk? /back en loop nog een stuk en herhaal het.

10. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

alleen de redstone @ spawn blijft werken als er niemand bij is -_-

11. LeKiller Nether Explorer DRC Player

echt is er redstone bij spawn?? en er is ook een speler die zo redstone farm heeft voor zijn melonfarm

12. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Nee, moes ter daar redstone zijn zou die blijven werken --' De redstone die dus gebnruikt wordt is nuttige redstone, en die zorgt niet voor lagg, en er zijn 2 soorten lagg, en mensen moeten eindelijk eens leren dat de server niet laggt als zei fps lagg hebben!!!!!

13. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik stem voor regio derb!
    /addregion derb voor de admin/owner!!!!!

14. xXMXHXx Iron Miner DRC Veteran

Is het dan niet handig dat de owners om de region palen bescherming zetten bij 10x10 of groter zo overkom je dat er om heen gebouwd woord zie het als een soort van bescherming zo dat memmbers rustig naar die plekken toe kunnen warpen in plaats van vol te zitten met gebouwen wat meeste van de 10x nutteloos zijn.

15. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

wat ik heb opgemerkt is dat je alleen maar naar regiopalen kunt warpen als ze een naam hebben (daarom woon ik zo rustig :D)

16. xXDitgerXx Gold Miner DRC Veteran

Zijn er nu ook al regions :O er is blijkbaar veel gebeurt toen reynout en ik stopte maar ooit komen we terug ;)

Thread Status:
Not open for further replies.