Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by JelleDRC, Jul 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste DutchRastaCrafters,

Sven en ik hebben de voorbije twee dagen onderhandeld met onze host en we zijn tot de beslissing gekomen om van server te veranderen. De nieuwe server heeft een sterkere internetverbinding en er zijn meer mogelijkheden om de DDOS aanvallen tegen te houden. Helaas is er nog niet bekend of we dan echt de aanvallen zullen kunnen stoppen.
    Voor nu, als we naar ons budget kijken, is dit het enige wat we kunnen proberen. We kunnen enkel maar hopen dat het helpt en dat de DDOSer misschien uiteindelijk toch iets wil bereiken in z'n leven.

Verder moeten we daarbij ook vermelden dat de server dus enkele tijd offline zal moeten aangezien alle gegevens en bestanden moeten worden overgezet. We hebben nog niet precies doorgekregen wanneer de server wordt opgesteld. Hoogst waarschijnlijk dit weekend.

Meer informatie volgt en ik hoop dat we hier iets mee bereiken. We moeten nu meer betalen voor de server dus alle donaties zijn van harte welkom.

Alvast bedankt voor jullie steun in deze moeilijke en ook voor jullie vervelende tijden.

• Like Like x 7
  2. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Maaar goed dat ik vandaag nog heb gedoneerd :)

• Like Like x 2
  3. reinoud_v Stone Miner DRC Veteran

Ik had al ge doneerd
    ik hoop dat het ddosen straks een stuk minder wordt
    en heb alle vertrouwen in jelle en sven

4. kacje Gold Miner DRC Player

vraagje wat voor mogelijkheden bieden deze nieuwe server tegen ddos?

5. Ecnelis21 Iron Miner DRC Veteran

Ik ben wel heel erg benieuwd als ik het mag weten hoeveel het nu per maand kost en wat je er voor krijgt? Hoeveel GB Ram heeft dat pakket bijvoorbeeld? Ik gok 8 GB voor een 105 per maand?

6. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ben ik ook wel benieuwd naar :D

7. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Doen hosters niet aan euroknallers :O :P

• Like Like x 1
  8. kacje Gold Miner DRC Player

ja goed idee ddos protectie voor 1 euro :P en drc vip ook euroknaller voor ook maar 1 euro gaat de prijs wel omlaag :D

• Like Like x 1
  9. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Ik heb er vertrouwen in maar zo snel mogelijk wie weet blijft het probleem als het was dat is denk ik het grootste risico en dat is misschien wel wat 'hij' wil. Ik hoop dat het allemaal goed komt! :) Veel succes in ieder geval!

10. Brammes Guest

Ik denk dat zulke informatie niet van belang is.
    Bij de vorige host "switch" werd alles beter, we verwachten nu hetzelfde!
    Ik ben er van overtuigd dat de data overzetten goed gaat en de server snel weer open is!

11. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jullie moeten begrijpen dat de geldzaken onder Sven en mij moeten blijven. Sorry daarvoor.

• Like Like x 1
  12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ook dit kunnen we u niet meegeven. Als de DDOSer dit leest kan hij het misschien omzeilen.
    Just to be sure...

13. hijden Redstone Miner DRC Veteran

ik heb er vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen!

14. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Hopen dat het nu beter wordt. Maar ik vind drc echt wel de minst laggy server waar ik op speel. Ik ben blij dat ik doneerde :D
    Miss ga ik nog is 10 euro ofzo donaten idk als er nog nieuwere ranks zijn *hint hint*
    Jelle kan er ook iets komen dat een hoge rank dat die hun eigen prefixes mogen maken?

15. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Mag ik dit in mijn signature zetten?

16. Rastin Hunter DRC Player

maar jelle ik heb heeel erg veel spullen krijgen wie die dan nog vergoed of niet want ik heb hele belangrijke spullen en daar heb ik veel aan gewerkt en ik heb god armor en god sword ik kan de enchants wel zegen want me god sword en god armor vind ik zelf het belangrijkste
    De enchants van het armor zijn: helm: protecion iv (4) Aqua Infinity I (1)unbreaking III(3) Kuras: Fire protection IV (4) unbreaking III (3) Broek: Fire protection IV (4) Schoenen: Protection IV (4) Feather Falling IV (4) Unbreaking III (3)
    Sword: Sharpness V (5) unbreaking III (3) Fire Aspect II (2) alles is van diamonds gemaakt de rest maakt mij opzig niet veel uit maar ik zou als het zo is die spullen heeel erg graag vergoed krijgen en zo niet dan vind ik het erg jammer ik weet dat het lang gaat duren voor spullen uberhaupt vergoed worden maar deze spullen zijn echt belangrijk voor mij en wil ik dus het liefste niet kwijt raken want omdat de server waarscijnlijk een nieuw IP krijgt is het gelijk een andere server dus is alles anders

17. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Als quote ja :)

18. Rastin Hunter DRC Player

zou leuk zijn als je dan een Legend rank krijgt ofzo met de gave dat je spawners kan slopen en dan die soort in je Inv krijgt zou handig zijn maar dan mag je niet aan legend vragen om die te minen en dan te geven

19. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Een nieuwe server is geen nieuwe wereld maar als het zo zou zijn echt als als :P dan krijgen wij zeker wel de mogelijkheid ( ga ik van uit ) om onze spullen heen en weer te slepen zoals er vroeger was zeg maar.

20. kacje Gold Miner DRC Player

de wereld word overgeplaatst de ip word alleen veranderd

Thread Status:
Not open for further replies.