Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by TheMightyDaphne, Jan 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

Geachte staff en owner,

Ik zat net telezen op een andere server hun forum en ben er achter gekomen dat we vanaf 4 februari onze namen kunnen veranderen via mojang maar mijn vraag is: als ik mijn naam ga veranderen ben ik dan alles kwijt of log ik dan in op een account die een cracket persoon al heeft aangemaakt? Hoop dat ik hier duiderlijk heid over krijg.

Met vriendelijke groet Dannyrooie2

P.s hier is de website van mojang: https://mojang.com/2015/01/announcing-minecraft-name-changes/

2. Brammes Guest

De meeste plugins hebben ondertussen uuid support (ze onthouden je uuid i.p.v je naam). Sommige plugin dan weer niet..
    Daarvan zijn er plugins die dat niet nodig hebben, anderen weer wel...
    Ik raad iedereen aan om niet meteen je naam te veranderen. Sommige plugin dev's zullen z.s.m hun plugins alsnog updaten met uuid support..

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als je een cracked naam kiest van iemand, je moet dan inloggen in de hub. Hopelijk is dat voldoende :)

• Like Like x 3
  3. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

Hoop dat het goed komt wil namelijk mijn naam veranderen maar wacht wel op reactie van @ilias85 of @JelleDRC

4. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

Het zou wel handig zijn als we ook de vorige naam terug kunnen zien met een custom plugin ofzo. Anders kunnen mensen zich anders voordoen

5. ilias85 Hunter DRC Veteran

Net zoals @Brammes zei, vele plugins werken al met de 'uuid''s van spelers ipv. hun naam. De kans is vrij groot dat sommige plugins gaan buggen en fouten veroorzaken. Hier kunnen we natuurlijk niets aan doen (tenzij ik die plugin heb geschreven) en zouden we moeten afwachten totdat de developers hun plugin(s) updaten...
    Voor de rest is het misschien het beste dat je even wacht voor je je naam aan past om er zeker van te zijn dat er niets 'mis' loopt...

• Agree Agree x 1
  6. TrollByte Gold Miner DRC Veteran

Dus als je een cracked naam hebt gepakt, kan je voor 30 dagen niet meer spelen. Lekker dan :). Maar mocht zoeits gebeuren, dan gaan denk ik de premium spelers voor (of playtime/ranks?)

7. ilias85 Hunter DRC Veteran

Dit is een van de bugs die zou kunnen voorkomen als de login-plugin nog steeds op de spelernaam zelf werkt i.p.v. de UUID, daarom zou ik wachten met je naam te veranderen op @JelleDRC totdat die groen licht geeft. ;)

8. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

So we moeten wachten?

9. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

jaa, lees anders ff mijn post, daar zei jelle het ook in

Sent from my iPear using Tapatalk

Thread Status:
Not open for further replies.