Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by altin0492, Jan 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Naam: Altin0492
    Server: Surival
    tijd: Nu net
    Persoon: Nobody4life

Ik kom online voor heel fftjes en ik word gebannend door een van jullie moderators met de reason tot morgen.
    Ik heb nog nooit in me leven meegemaakt dat een moderator me een 12uur lange ban geeft voor:
    Ik heb gehoord dat nobody4life minecraft speelt als een meisje :eek:

Ik vind de heel erg onnodig want dit is gewoon absurd, geen waarschuwing geen kick gelijk ban?
    Een ban voor wat een grap? Like are you kidding me? Is DRC zo intolerant geworden?
    Ik wil alleen dat jelleDRC, nobody4life of Koolmees71 hierop reageert.
    Want dit is gewoon power hungry, abuse noem het maar op.

P.S: Dit is niet hoe je DRC vertegenwoordigt!

Last edited: Jan 2, 2015
    • Like Like x 4
    • Funny Funny x 2
    • Agree Agree x 1
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste Altin0492

12 uur was misschien wel wat overdreven, maar soms heb je wel eens moment dat je echt geen commentaar hoeft. Dat was dan zoiets. Tuurlijk was het niet goed om meteen om 12 uur te bannen maar: Ik heb gehoord dat nobody4life minecraft speelt als een meisje, hoef je nooit tegen me te zeggen zonder dat er reactie komt.

Zeg ik hiermee dat ik niet fout was, nee. Maar ik zeg hier niet dat het jouwe goed te keuren is.
    Van mij mag je kwaad, daar heb je alle recht voor. Maar dan moet je open staan om er over te praten.

En normaal was je enkele minuten later weer unband nadat ik zelf ook zag dat 12 uur hiervoor te veel was.

• Like Like x 2
  3. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Sta ik ook voor open, daarom maakte ik deze thread aan. kon je niet vinden op TS3.
    En het was alleen een grapje en daar moet je tegen kunnen lijkt me.
    Ik ben zelf ook admin en krijg dagelijks zulke dingen te horen of nog zelfs erger dan dit.
    Ik zou helemaal mee eens zijn als je me waarschuwde als 1e instantie, dan had ik niks meer gezegt en zaten we hier niet.

Denk bij de volgende keer 3x na voor je iets doet.
    tnx voor the verkorte ban tijd

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.