Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by njits2000, Apr 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Beste staff en spelers,

Ik ben gisteren (20-4-2013) gebanned wegens "gebruik" van Nodus.
    Het klopt dat ik nodus geïnstalleerd had, maar ik snapte er niks van en kon het niet verwijderen (tot mijn vrienden me hielpen, het is nu verwijderd). Ik wist niet eens dat "sprint" aan stond toen ik bezig was in pvp en maitecore dat merkte. Ik heb het daarna uit gezet en verwijderd, maitecore zei zelf dat het toen goed was, en dat ze me alleen nog 'in de gaten' zou houden. Nu ben ik toch gebanned! Ik wil graag een unban en beloof hierbij dat dit nooit meer voor zal komen.
    *MineCraft naam: njits2000
    *Gebanned door: maitecore
    *Reden ban: niet weten hoe ik nodus moest verwijderen

Nogmaals, dit zal nooit meer voorkomen als ik een unban krijg.

Alvast bedankt,
    njits2000

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

njits2000 je hebt dus ondanks dat je wist dat het verboden was in DRC nodus op je computer gehad en het aangezet. Dat is tegen de regels en daarom krijgen mensen een ban. Heel simpel.
    Het erna afhalen is voor ons niet te controleren en dat willen we ook niet controleren. Daarom de regel Nodus is ipban.
    heel erg sneu maar heel erg dom.

mijn mening bij nodus gebruikers is makkelijk.
    geen unban.

3. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

volgens mij heeft timo2000 het toch verder al uitgelegd? maar ja, hij heeft me geholpen om het te verwijderen toen het niet lukte te verwijderen (ik snap nog steeds niks van dat hele nodus gedoe), maar het is nu weg. het was bedoeld voor een andere server NIET voor DRC.

4. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Heh? Je wist niet eens dat sprint aan stond?
    Ik vroeg aan je of sprint leuk was en toen zei je: 'Jaaa ;D'
    Ik heb de screenshots nagekeken en het was inderdaad toch beter dat je ban kreeg.
    Vooral nu ik deze topic zie,
    je kon het eerst niet verwijderen? En plots vanaf het moment toen ik het zag lukte het wel?
    Ook al zeg je dat je vrienden je hiermee hebben geholpen,
    al die tijd toen je het had.. Toen niet?

5. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik had het pas
    maite ik had het pas een uur ofzo? en ja ik wist niet dat sprint aan stond, ik weet helemaal niks van nodus. een gassie zei via skype dat ik op een site iets moest downloaden, ik vertrouwde m want ik ken m, dus ik download het omdat ie zei dat ik daarmee zijn server kan helpen verbeteren. toen kreeg ik het niet weg en die gast was al offline, ik heb zelfs geprobeerd minecraft te verwijderen en het opnieuw te downloaden. zelfs dat werkte niet! toen ben ik maar online gegaan en toen vroeg jij ineens of ik op "k" wilde drukken.

6. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Je wist wel dat print aan stond.
    En nodus is verboden.
    Staat in de regels en komt vaak te staan in de chat te staan.
    Waarom ben je het niet gaan zoeken op google?
    Of hulp gevraagt aan je vrienden..

7. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Tim heeft mij niets uitgelegd, want ik discussieer niet over unbans op server.
    Om nodus te downloaden moet je verstand hebben van MC. Om het te verwijderen niet.
    Op het forum had ik je graag geholpen om nodus te verwijderen. Nu kun je me wel vinden voor een conversatie om te vertellen dat we het niet begrijpen.
    Ik begrijp niet dat je met nodus op de server komt, dat is het enige. De rest van je woorden komen luid en duidelijk aan.

Ik laat het even aan Maite of ze je verhaal gelooft, want zij heeft de meeste informatie

8. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

zoals ik al zei, maite zei dat ze me alleen in de gaten zou houden en me NIET zou bannen, ik ben direct daarna gebanned. Als je iets zegt, dan moet je je daaraan houden vind ik. Jullie niet? ik heb al sorry gezegd, het verwijderd (niet geloven: screenshot), meerdere keren proberen uit te leggen. ik snap dat je daarvoor verstand nodig hebt het te downloaden, maar hij zei precies wat ik moest doen: %appdata%, .minecraft, bin, minecraft-bestand wisselen met die van nodus. dat heeft ie me laten zien, en gezegd (scherm delen, skype)

9. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik heb je nu ipbanned met reden: ban ontlopen (zie screenshot hieronder)

Attached Files:

10. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

hij zei dat ik naast m zat, heb je daar ook een screenshot van?

11. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

hij zei, ik ben een vriend van njits2000
    over dat hij naast je zat heeft hij niets verteld voor zover ik me kan herinneren..
    hij vroeg aan mij of je een unban wou en zei dat hij een vriend van je was, toen ben ik gaan kijken waar je een ban voor had en je topic opgezocht op internet
    daarna keek ik naar jou ip adres en de zijne om te kijken of jullie wel in de buurt woonden van elkaar en dat was het moment dat ik erachter kwam dat jullie op hetzelfde ip adres zaten, dus leek erop alsof je ban ontliep vandaar de IPban
    en als je nodus hebt krijg je daar ook ipban voor normaal :)

Thread Status:
Not open for further replies.