Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by thommy_99, Apr 9, 2013.

?

wat was nu het beste idee

1. de livemap

2 vote(s)
    66.7%
  2. de faq

1 vote(s)
    33.3%
  3. ik hou van justin bieber (duid dit aub

0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Beste dutchrastacrafters en staff,

Ik heb al enkele ideen gisteren gegeven, vandaag echter heb ik er een paar nieuwe.

1) een live worldmap
    onlangs speelde ik op een andere server (nu nog enkel op drc) en daar hadden ze een grote live worldmap. Dit wil zeggen dat er op de site een grote kaart komt van de hele wereld waar ook donators en hogere rangen live op te zien zijn, dit lijkt mij een goed idee omdat je dan niet meer moet zoeken waar er een woestijn, jungle enzovoort is. Ook shops zijn op de kaart aangegeven.

2) een faq
    Op het forum is er veel, maar een faq (frequently asked question) mist nog. Voor veel beginnende spelers zal dit handig zijn. Ook voor admin/ staff/ enzovoort zal het misschien een opluchting zijn dat de veelgestelde vragen niet meer aan hen worden gesteld in de chat. Zo hebben die waarschijnlijk meer tijd om zich bezig te houden met griefers enzo.

Dit waren mijn ideen. Ik hoop dat er een wordt toegepast. Als je vragen hebt over bepaalde ideen, stel ze gerust.

2. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

sorry de laatste poll moest zijn: ik hou van justin bieber (duid dit aub niet aan)

3. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

4. BlackDragon Gold Miner DRC Player

Live worldmap is al vaker besproken en het antwoord van jelle/sven was altijd "nee"(anders zou het er wel zijn).
    FAQ wordt momenteel aan gewerkt in de vorm van een guides subforum of iets in die richting, hier komen dingen die veel worden gevraagd en een uitleg erover per onderwerp.

M.V.G.
    Super_ryan94

5. Avho Redstone Miner DRC Player

1 Dat is een dymap dat doen ze niet ze (ze=Sven Jelle)vinden dat een onnuttige plugin

2http://www.dutchrastacraft.nl/index.php?threads/faq.377/

Thread Status:
Not open for further replies.