Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Jeanscrafter, Dec 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

ik heb het ng niet goed nagekeken en uitgeteld maar de totale capaciteit van de server's is 500 slots staat er bij het inloggen. er zijn mak zo'n 350 mensen online (egt een maximum) is het niet mogelijk om de survivial server na de worldreset meer ram te geven en zo het aantal mensen dat op dat gedeelte van de server kunnen joinen verhogen?(indien dat mogenlijk is met de kosten ?) Als ik het zo is bekijk hebben julie een enorm hoog kostenplaatje :p webhosting(niet zo duur) een hub server en een minigameshub wrs op de zelfde server met multiverse. minigames server en dan nog is creative die hoge pieken moet aan kunnen door world-edit en de survival. daarvoor veel respect een waardering maar misschien moet je eens overwegen om de mindergoed draaiend minigames te veranderen vb: speelf door CTW) e.c.

andere ideeën van mij zijn: donaties voor een bepaalde periode vb (donaters die dan eigenlijk de command fly kopen voor een maand om een groot project te maken : 1.5 euro (een rendabele prijs zoeken is wel belangenrijk een evenwicht tussen duur genoeg maar nog steeds goedkoop genoeg om zo veel mogelijk mensen aan te trekken. Ook lijkt het handig om in de pvp kits te gaan verkopen voor een maand gebruik of voor eeuwig gebruik(aan u te kiezen) wat ik hiermee bedoel is eigenlijk een beetje het zelfde als de mobarena vb (kit-archer toegang tot power 2 boog en oneindig veel pijlen een een houten zwaard. of een kit-Tank en dan hebben ze een niks anders als leren armor maar wel 64 tnt en 1 stenen zwaard en dat in de combinatie dat tnt zelf ontsteekt bij het plaatsen(zie bukkitplugin) en ga zo maar voort. wat volgens mij wel belangenrijk is dat je die kits als je ze per maand verkoopt niet te duur maakt zodat eig meer mensen dat gaan kopen/huren want 10 mensen die 5 euro betalen levert veel minder op dan 50 of 60 mensen die 1.5 euro betalen.

sorry voor slechte zinsbouw en schrijffouten maar mijn gsm had blijkbaar geen goesting om meetewerken :p
    ook is dit eigen een antwoor d op het topic dat jelle gesloten heeft terwijl ik dit aant typen was
    JelleDRC wat vindt je er van

2. Newaccount:Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

opzich een goed idee

• Like Like x 1
  3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Bij de survival server gaat het niet om de RAM. Bij de volledige server draait het niet om de slots. Meer uitleg kan ik niet geven via een bericht.

4. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

en voorstellen om meer geld binnen te krijgen op een maand wat vind je daar van ? Als je tijd hebt liefst na de exame periode zou ik wel wat meer uitleg willen horen ik vindt het zeer interessant.

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Top! Ik wil je gerust eens wat meer uitleg geven op teamspeak.

6. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

Ideaal :p

Thread Status:
Not open for further replies.