Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Mafia In Town, Jan 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Eerst word iedereen met een bounty gekild, daarna geld resetetted ?
    Bounty kan ik nog begrijpen ? Maar geld reset ?
    Iedereen gaat elke dag 3 uurtjes minen en dan de ores sellen, krijg je mooi geld van en dan word alles resetted ?
    @JelleDRC

• Like Like x 1
  2. JobScherp Stone Miner DRC Veteran

Hier ben ik het volledig mee eens. Je mag toch wel zeggen dat door een fout van de staff zelf de economie geflipt wordt. Natuurlijk moet dit hersteld worden, maar dan op deze manier? Mensen hebben dit geld echt niet alleen verdiend met redstone, maar gewoon met uren en dagen minen. En ja, dan is niet alleen mn geld weg, maar is ook mijn enderchest leeg met mijn goede dia gear. Al met al vindt ik het toch jammer dat er niet naar een tussenweg gezocht is. Pleziervin factions wordt zo toch danig verpest.

Wilde alleen mijn mening even kwijt.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  3. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Pardon? Fout van de staff waardoor de economie geflipt is? Ja oke je spijt ons dat de plugin die niet door ons is gemaakt, die wij allen voor 99,9% niet kunnen lezen een bug heeft gecreerd. Ik wil dan dat 1 maar dan ook 1 anders goeie oplossing geeft wat geen 100 uur aan onderzoeken geeft. Hoe wil jij honderd duizenden dollars die gecheat zijn weghalen? Er zijn duizenden ores gecheat. Voor armor en money.

Inplaats van dat je een ban riskeerd, had je dit ook gewoon kunnen melden. Weet je wat voor rotzooi dit voor IEDEREEN gescheeld had?
    Die tussenweg? Die is er helaas niet, en zal er waarschijnlijk ook niet komen. De plezier in factions is dan ook echt niet door ons verpest, maar alleen maar door de cheaters. Niemand anders, als dit bij ontdekking was gemeld was er niks gereset maar dan ook niks.

Wilde alleen de feiten even kwijt.

• Like Like x 8
    • Agree Agree x 2
  4. JobScherp Stone Miner DRC Veteran

Dan ben ik waarschijnlijk niet volledig op de hoogte geweest van de fout. Ik dacht namelijk dat er geen ores gecheat waren, maar dat er redstone verkocht kon worden tegen een te hoge prijs, mijn fout. Wat ik wel wilde zeggen was dat 90% van de spelers eerlijk gemined hebben voor hun spullen en dat zij nu de dupe zijn van een aantal cheaters. Ik dacht eerder aan een halvering van eenieders balance, waardoor de mensen die eerlijk voor hun spullen gemined hebben hier niet de dupe van worden.

Ten tweede, ik heb dit nooit geweten, dus heb dit ook nooit kunnen melden. Als ik wist dat mensen dit gebruikten had ik dit natuurlijk gemeld. Ik zeg ook niet dat de staff schuldig is aan het spelbederf, natuurlijk niet. Ik baalde er wel van dat mijn enderchest en balance gereset waren, en zei daarom dat het plezier in factions bedorven werd. Daarbij doelde ik niet op de staff.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.