Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by evilshinji, Apr 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. evilshinji Newbie DRC Player

*Minecraft naam:Evilshinji
    *Wat heb je gedaan: ik heb blijk baar xray gebruikt volgens hem, terwel ik die dus heel geen mods heb.
    *Wie heeft je gebant: Dutch_NL
    Bewijs: zo iets kan je dus niet bewijzen

Dan nog iets hij beschuldigd 3 mensen op 1 avond van xray terwel Fanta_Girl_NL niet weet wat het is.
    ook liet hij me niet uit praten dat het grootste gedeelde van me dia uit de shop vandaan komt
    en omdat desaster67 4 mob spawners heeft gevonden word hij ook gelijk beschuldigd van xray.
    terwel die daar lang naar heeft gezocht. (ik weet wat xray is omdat ik mede eigenaar van een andere server hadden en er dus mee temaken hadden omdat leden xray gebruikte wat niet mog, en zo als ik minde is geen xray techniek. en als je op het goeie nivo gaat zoeken en bij lava zo als iedereen weet zitten daar de meeste dia.) hier bij zit er ook gelijk een klacht in over Dutch_NL

Vriendelijke groeten,
    Evilshinji

2. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Beste Evilshinji,
    Ik heb je denk bijna 1-2 uur gevolgt nadat ik een melding kreeg over je xray percentage...
    ik zag je telkens rondkijken in de grotten naar de grond en plafon... ook al zat er niets toch keek je elke keer weer rondom richting muren ook terwijl je er tegenaan stond (hier heb ik geen screenshots van)
    ik heb je een soort trap zien graven recht omlaag.. kwam je uit bij dia en redstone en toen ging je gelijk weer terug omhoog en plaatste je cobblestone. daarna heb ik Fanta_Girl_NL gevolgt voor een tijdje, die keek ook telkens naar de lava en de grond en de muren en zo.
    ik vind het erg verdacht.

Attached Files:

3. fanta_Girl_NL Newbie DRC Veteran

@Dutch_NL
    Ja vind je het gek als ik aan het mijnen ben dat ik kijk of er iets ligt. Wat moet ik dan rondrennen tot ik ergens tegenaan ren?

4. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

Wil niet veel zeggen maar lava is niet zo moeilijk te vinden als je last heb van frame lag.
    En de wereld dus niet fatsoenlijk laad.
    Hier door kun je dus door de grond kijken, en die ook lava zien zitten en grondstoffen.
    En ook dus water e.c.t.

Dus dit zijn allemaal manieren om dus ook simpel weg en snel aan dia te komen zonder X-ray.

5. evilshinji Newbie DRC Player

mijn systeem van me laptop draait niet op zijn volefige vermogen meer waar door ik laggs hebben waardoor niet alles laad hier van heb ik ook een keer een printscreen van een lagg aan darkangel456 latten zien

6. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

En die screenshot heb ik zelfs nog.
    Dus klik deze link maar aan voor grote weergaven.

http://i48.tinypic.com/5cdp9g.png

Anders het plaatje wat je hieronder ziet.

Dit is van evilshinji zelf, en kan je het dus zelf zien dat het systeem van hem de blocks amper normaal laad.
    Waardoor dus lava en resource / tunnels makkelijk te vinden zijn.
    Dus Dia en andere grondstoffen makkelijk zijn op te sporen. Zonder X-ray,

• Like Like x 3
  7. evilshinji Newbie DRC Player

des zal je de printscreen weer offline willen hallen want me skype call staat er bij en niet iedereen hoeft teweten hoe zei er uit ziet :3 plus dat de mod die jullie er zien het niet doet en ook wel wil verwijderen onder jullie toezicht als jullie dit goed vinden. (of wil je ff een zwart vlak voor de skype cal doen)

8. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Evilshinji, is die foto echt van jou? die desaster heeft gepost

• Like Like x 2
  9. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

LOL............
    Van wie is die screenshot inderdaad?

De MOD is inderdaad Nodus. nodus is IPban.
    Verder heb ik met Dutch meegekeken. Fanta, bij jouw is het 0% twijfel. Jij hebt Xray gebruikt. Daar heb ik geen screenshots voor nodig. Al de dingen die jullie zeggen zijn onzin. Met slechte screen opbouw zie je wel lava maar geen dia en daarvoor moet je dus nog zoeken en stenen breken. Dat heb je te weinig gedaan voor toeval.

Bij evilsjinji was het nog wat twijfelachtiger, maar na lang volgen was de conclusie wel heel makkelijk te trekken.

Geen Unban dus en topic gesloten. Verder is het niet toegestaan om op een Unban appeal van een ander te reageren.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.