Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by KeelPastille, Mar 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Zoals jullie na het lezen van de titel van dit topic of na het bekijken van het bovenstaande plaatje wel kunnen gokken. Ben ik opzoek naar een onderwater tempel. Ik heb weer even wat geld opgespaard en dat moet natuurlijk ook weer uitgegeven worden.

Ik bied voor een volledig onaangetaste onderwater tempel die dus nog alle loot/mobs bevat 30k(30.000) survival geld. Ik bied voor een deels aangetaste onderwater tempel, waar bijvoorbeeld niet alle mobs meer aanwezig zijn of waardevolle items uit zijn verwijderd 20k(20.000) - 25k(25.000) survival geld. Dit is afhankelijk van de staat van de tempel.

Je kunt mij hierover op verschillende manieren contacteren. Door een reactie op dit topic te plaatsen een bericht te sturen via het forum. Of door in-game mij erop aan te spreken.

Met vriendelijke groet,

KeelPastille

2. MeMatty Event Team Event Team

Niet dat ik mijn tempel wil verkopen, maar wat nou als je de loot er nog wel bij hebt, en de sponzen van de Elders ook?

3. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Dat alleen de Elders dood zijn maar dat de rest van de tempel wel intact is inclusief loot? Dan zou ik alsnog 30k(30.000) survival geld betalen. Het enige verschil met volledig intact zou dan zijn dat de Elders dood zijn in plaats van dat ze nog vrolijk rondzwemmen.

4. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Topic gesloten op aanvraag van de maker.

Thread Status:
Not open for further replies.