Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by MarkedForDeath, Mar 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Alles over redstone hier. Vraag om hulp, bied het aan of show je creaties. Met toestemming van staff kan dit officieel worden.

Hier is iets interessants van mij, een fishing rod die je als grapling hook kan gebruiken, leuk voor adventure maps.

http://www.minecraftforum.net/topic/1726585-grappling-hook-v2/#entry21406196

Het is een topic op het minecraft forum, lees het maar. Als je niet goed engels kan kan ik het min of meer uitleggen. Dat filmpje is waar ik het op heb gebaseerd, maar die gebruikt een beacon en is dus erg groot. Mijn ontwerp gebruikt een redstone clock en een command block dat je jump boost geeft voor 1 seconde. Dus als je fishing rod op die tripwire ligt krijg je jump boost en kan je over gaten springen die je normaal niet zou kunnen overbruggen.

2. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

het is wel leuk... maar de mensen kunnen net zo goed doneren en over de put vliegen :)
    zo denk ik erover!

3. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

...

Ik zeg toch voor adventure maps... je kan in DRC niet eens command blocks krijgen...

4. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

/gamemode 1 @a ... En nog veel meer (je kan in geen enkele server command blocks krijgen..

5. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Als admin kan je wel gwn een command block krijgen met de command /give. De ID is 153 dacht ik.
    Maar gewone players kunnen dat niet.

6. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

137. En als er in dit topic wordt gesproken over command blocks neem maar aan dat dat in singleplayer creative is.

7. Pocket_tris Redstone Miner DRC Veteran

iemand die een goed sugar cane farm design heeft? ^^

Thread Status:
Not open for further replies.