Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by MarkedForDeath, Apr 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

''Oscar wat is dit nou voor topic, er zijn al forum regels, waarom zouden wij dit nodig hebben?''

Als je deze regels niet volgt kan je geen forum ban krijgen, maar je kan wel kritiek van je mede-members krijgen, wat niet erg fijn is.

Ik heb dit gemaakt om het verder antagoniseren van mij een keer te stoppen en de kwaliteit van posts op dit forum te verhogen. Hier de onofficiele forum regels:

1. Let op je punctuatie en capitalisatie.

Maak (correct) gebruik van hoofdletters, punten en komma's.

2. Maak goede(lees=normale) en diepgaande posts.

Maakt iemand een suggestie? Reageer niet gewoon met ''ja best goed'' of ''nee gwn niet'' maar zeg waarom dat zo is.

3. Onthoud altijd dat dit geen chatroom of real life is!

Gebruik hier dus niet de soort taal die je daar zou gebruiken. Als iemand met een goed en doordacht argument komt zou je in real life wel kunnnen zeggen ''ja nou en'' als de primitieveling die je bent maar hier moet je echt met meer komen.

4. Check je spelling.

Het is niet zo moeilijk. Nadat je iets hebt geschreven check je spelling voordat je het post! Heb je visite met ''ie'' geschreven? Heb je geen spatie na een komma of punt? Heb je ergens midden in de zin een leesteken zitten omdat je perongeluk op een verkeerde toets klikte? Hoe klein de fout ook is, corrigeer het altijd. Het maakt het leesbaarder en bewijst dat je geen analfabeet bent. Als je post eenmaal gepost is is het einde niet nabij, je kan je post gewoon nog aanpassen.

5. Geen onnodige necrobumps.

Ga niet oude posts opnieuw opbrengen zonder enige reden.

6. Reageer correct op kritiek.

Corrigeert iemand je spelling? Heeft iemand je argument gesloopt met betere argumenten Of het allerergste dat er kan bestaan op het internet, heeft iemand een andere mening? Raak niet in paniek! In real life, als je ontdekt dat iemand een fan van one direction of justin bieber is zal je vast wel allemaal scheldwoorden uitroepen. Hier is dat een beetje anders en wordt het aangeraden om dat niet te doen. Als je echt niet anders kan, doe het dan correct. Als iemand je spelling corrigeert, bedank hem dan. Als iemand je argument sloopt met betere argumenten kom dan met nog betere. Tenzij het geval is dat hij met zo'n poep reactie komt van ''nee gewoon niet'' is er geen reden om boos te worden. Als iemand een andere mening heeft respecteer het, tenzij die ene persoon het virtueel in je gezicht probeert te smeren. Wat ik probeer te zeggen is dat die ene persoon die iets anders leuk vind dan jij geen slecht persoon is, tenzij hij in elk zijn post iets zegt van: ''JULLIE ZIJN ALLEMAAL DOM GA NAAR 1D LUISTEREN OMG''.

7. Ga topics niet derailen.

Een topic gaat over een bepaald iets, ga daar niet iets anders van maken, dit is niet 4chan. Als iemand een topic maakt waarin hij vraagt voor redstone hulp ga er dan niet een topic over aanbidding van satan maken.

8. Maak nuttige, relevante posts.

Zorg ervoor dat je post constructief en relevant zijn. Aapje hier beneden is het perfecte voorbeeld van wat je niet moet doen. Hij zegt geen woord over deze guide zelf maar alleen over hoe ik ''zeur'' en hoe hij een aanbidder van satan is.

Dit was het voor nu, maar als je behoefte hebt naar meer kan je nieuwe regels suggereren. Als je jezelf herkent in die voorbeelden heb je wat te veranderen.

Mvg, oscar.

• Like Like x 3
  2. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Jij hebt geen een regel ervan gelezen of ligt het aan mij?

• Like Like x 3
  3. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Als je normale posts maakt hoef ik niet te zeiken. Gedraag je.

• Like Like x 2
  4. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Je bedoelt zeiken en niet zieken.

5. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Ik vind dit fantastisch oscar! Je wilt niet weten hoe vaak wij als staff onleesbare unbantopics of vragen krijgen of dat mensen ons ronduit onbeschoft benaderen. Mensen letten tegenwoordig helemaal niet op hun spelling en interpunctie etc. Ik wil niet zeggen dat alles foutloos moet zijn, maar je kunt op z'n minst je best doen om er een mooi, net, degelijk stukje tekst van te brouwen.

ALVAST BEDANKT!

• Like Like x 3
  6. harrysfans Redstone Miner DRC Player

en toch gebruik jij wel komma's enzo, deze topic is ook bedoeld voor mensen die gewoon echt niet de moeite nemen om een letter normaal op papier te krijgen

• Like Like x 2
  7. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

JE kan je er niet aan hoeden, maar het is wel even zo netjes dat je het doet. Het hoeft niet maar als je een beetje respect heb geleert voor een topic doe je dit wel even. Allen om een andere even wat plezier tedoen.

Het is al goed dat je het van je zelf doen, doe ik ook.

• Like Like x 1
  8. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Gefixt.

Gefixt.

Bedankt voor de correcties ;)

• Like Like x 1
  9. AapjeKoek Gold Miner DRC Player

Moet je anders een voorstellen aan Jelle Of Sven, zijn mooie regels ;)

10. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Als ze deze zouden aannemen zou het forum binnen de kortste keren zonder members zijn lol

• Like Like x 1
  11. AapjeKoek Gold Miner DRC Player

Ah man . Iedereen moet eens leren niet het boertje uit te hangen op forum xd

12. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Blij dat ik niet de enige ben die er zo over denk.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.