Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Arnii, Oct 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arnii Woodcutter DRC Player

-[*]Ingame naam (van de beschuldigde): onbekend
    -[*]Reden van klacht?: Onredelijkheid
    -[*]Datum en tijd: 21-10-2014
    -Commentaar {
    Ik wil even vermelden, aangezien het niet toegestaan is in de vorige topic om te reageren, dat ik vind dat staff onredelijk reageert op o.a topic reacties en onredelijk bannen. Een vriend van mij, Mini11th, heeft laatst een perm ban gekregen voor een wat nare scheldwoorden. Al hoort dit natuurlijk niet goed gekeurd te worden, een perm ban vind ik zelf te overdreven. Vervolgens reageerde meerdere staffmembers, vind ik zelf, redelijk arrogant tegen ons en onredelijk. Terwijl Mini11th en ik nog een compromis probeerde te sluiten, krijgen wij , helaas, onredelijke reacties terug.

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken behalve dit:
    Heel goed lezen he?

Wij bepalen de regels. Wij bepalen de bantijd.
    En die is voor IEDER LID hetzelfde. Ook voor jullie vriendje dus. Onze bantijden zijn al altijd hetzelfde geweest en wij bepalen (hoop ik???) nog steeds zelf hoe we onze server besturen.

Dit zijn de laatste woorden die hier aan vuilgemaakt moeten worden. Lees misschien eerst eens de regels voordat je discussies opstart, want wat ik net heb gezegd staat er heel toevallig indirect in.

Topic gesloten.

• Agree Agree x 1
  3. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Kankerhond, kkmongool en ebola kop vindt jij 'wat nare scheldwoorden'?
    Waar gaat het heen met de wereld? Dit zijn ziektes!
    Kanker is een ziekte waaraan laatst nog een kennis van mij is overleden.
    En dat loopt iemand in de server te zeggen, zelfs tegen een specifiek iemand, en dan vindt jij, dat WIJ onredelijk zijn?

Pffffff....

• Like Like x 9
    • Winner Winner x 3
Thread Status:
Not open for further replies.