Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by timo12, Dec 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Dear admin/owner.

Ik heet timo mijn mc naam is y0up0wn3d.
    Ik ben banned op kitpvp ip ban.
    Voor het zogenaamd uitloggen.
    Ik verstopte me gewoon achter het ravijn. trouwens ze zeggen heel vaak dat ik log terwijl ik me gewoon verschuil. wilt u alstublieft de video nog een goed bekijken.
    Groetjes Timo.
    --- This message was merged, Dec 27, 2014 ---
    op de video lagg hij zo hard dat je me ook gewoon niet ziet rennen kijk maar trug.

2. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Wil je alstublieft op je taal gebruik lette ja. Als je even normaal wilt doen. Het is maar een spel je laat De Admins het maar bleslissen.
    Oke missen heb ik gelogen ik maar ik wil graag een unban ik leer ook van mijn fouten. en trouwens dit was alleen omdat ik me niet laat killen door mensen die ook heel de tijd loggen. Ik ben gewoon een jonge die een rank koopt en dan word geband. Maar ik doe het nu ook niet meer.

3. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

4. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Oke en sorry dat ik loog ik was gewoon wanhoopig omdat ik vandaag me rank had gekocht. maar ik heb er echt spijt van.
    en als klein tom die amor nog wil mag hij dat

5. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Je bent gebant naar aanleiding van dit topic: http://drcnetwork.nl/index.php?posts/88973
    Zo ver ik het kan zien moet je minstens nog 10/15 blokken lopen om "je achter het ravijn te verstoppen". Zelfs met de lag/lage fps dat de recorder had kun je nooit zo snel verdwijnen.
    Ook zag ik screenshots waar je tegen meerdere spelers liep te schelden. Wat eigelijk al een paar dagen tempban op kan leveren. Maar dan al helemaal om met zo'n reactie te komen als: "wil je alstublieft op je taal gebruik lette ja. Als je even normaal wilt doen. HET IS MAAR EEN SPEL". Waarom zou jij loggen, schelden uit frustratie als het toch maar een spel is?

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
  6. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Ik Schelde niet ik typte ******* kijk maar op de foto's er staat gewoon tien keer **********
    maar pls ik heb vandaag rank gekocht geef me een kans ik heb hier echt van geleerd als je dan nog iets van me hoort mag je me meteen bannen en ik geef die dia stuff wel aan kleinetom als het moet ik doe echt alles .
    Als je me nog een kans geeft want nu kan ik me rank niet doen die ik voor kerst heb gekregen ik doe echt alles beloofd het zal nooit meer gebeuren.

Thread Status:
Not open for further replies.