Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by DarkCookieDaan, Dec 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DarkCookieDaan Newbie DRC Player

Beste mensen ik voel mij onterecht behandeld op deze server. Ik ben nieuw in het spelen van minecraft en weet er nog niet zoveel vanaf. Op een gegeven moment vraag ik verschilende dingen zoals wat een lagg is en dan krijg ik deze reactie van een admin. Wat vinden jullie hiervan?

2. Amar Newbie DRC Player

Deze situatie was erg uit de hand gelopen! Zo hoort een admin zich niet te gedragen, de spelers horen met respect behandeld te worden.

3. Jannes Newbie DRC Player

Dit gedraag, echt onredelijk, welke Admin gebruikt er nou zulke taal?
    Ik vind de server meteen meer onaantrekkelijk doordat de admins niet eens mature genoeg zijn om normaal om te gaan met dit, je kan ook gewoon normaal praten, en niet gaan praten met "zuigen".

4. Brammes Guest

Fijn dat jullie dit soort klachten melden (hiermee kunnen de owners de desbetreffende mee confronteren)
    Al moet je wel weten als er constant om je hulp wordt gevraagt kan dat soms een beetje vervelend zijn!

En je zegt dat je nieuw bent op minecraft probeer dit eens:
    http://nl.minecraftwiki.net/wiki/Hoofdpagina

Hierin staat ALLE info over minecraft :)
    Ik had daar zelf veel aan toen ik begon met spelen!

Het kan ook zijn om wat (youtube) videos te bekijken , daar leer je ook nog wat van!

Nogmaals bedankt voor je klacht , hopelijk blijf je met plezier op de server spelen!

-brammes (IN-GAME MOD)

5. DarkCookieDaan Newbie DRC Player

Bedankt voor dit bericht Brammes. Ik zal zeker op deze server blijven spelen omdat er mensen zoals jij rondlopen. Nogmaals bedankt.

6. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Beste,