Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by DarkCookieDaan, Dec 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DarkCookieDaan Newbie DRC Player

Beste mensen ik voel mij onterecht behandeld op deze server. Ik ben nieuw in het spelen van minecraft en weet er nog niet zoveel vanaf. Op een gegeven moment vraag ik verschilende dingen zoals wat een lagg is en dan krijg ik deze reactie van een admin. Wat vinden jullie hiervan?

2. Amar Newbie DRC Player

Deze situatie was erg uit de hand gelopen! Zo hoort een admin zich niet te gedragen, de spelers horen met respect behandeld te worden.

3. Jannes Newbie DRC Player

Dit gedraag, echt onredelijk, welke Admin gebruikt er nou zulke taal?
    Ik vind de server meteen meer onaantrekkelijk doordat de admins niet eens mature genoeg zijn om normaal om te gaan met dit, je kan ook gewoon normaal praten, en niet gaan praten met "zuigen".

4. Brammes Guest

Fijn dat jullie dit soort klachten melden (hiermee kunnen de owners de desbetreffende mee confronteren)
    Al moet je wel weten als er constant om je hulp wordt gevraagt kan dat soms een beetje vervelend zijn!

En je zegt dat je nieuw bent op minecraft probeer dit eens:
    http://nl.minecraftwiki.net/wiki/Hoofdpagina

Hierin staat ALLE info over minecraft :)
    Ik had daar zelf veel aan toen ik begon met spelen!

Het kan ook zijn om wat (youtube) videos te bekijken , daar leer je ook nog wat van!

Nogmaals bedankt voor je klacht , hopelijk blijf je met plezier op de server spelen!

-brammes (IN-GAME MOD)

5. DarkCookieDaan Newbie DRC Player

Bedankt voor dit bericht Brammes. Ik zal zeker op deze server blijven spelen omdat er mensen zoals jij rondlopen. Nogmaals bedankt.

6. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Beste,
    Ik vind het ook niet gepast om zo'n woord te gebruiken als admin, toch niet in zo'n context.
    Maar je hebt hem wel flink het bloed van onder de nagels gehaald hé..
    Komop, ik citeer even jou zin : 'De S van autosave moet zonder een hoofdletter', wat kan Koolmees hier aan veranderen?
    Spelers worden met respect behandelt, maar soms gaan ze te ver.
    Ik heb daarnet even met je gepraat op de server, opnieuw was je zeer uitdagend bezig tegen JelleDRC, Koolmees71 en mij.
    Ook reageerde je tegen ons alsof het het einde van de wereld was dat Koolmees 'hou op met zuigen' tegen je had gezegt..
    We hebben Koolmees hier over aangesproken en het zal niet meer voorvallen.
    Maar toch raad ik je aan om een andere houding aan te nemen op de server.

7. DarkCookieDaan Newbie DRC Player

Okee maar verwar me niet met DarkCookieTommy.

8. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Daar zal ik nog wat last mee hebben :p

9. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Volgens mij kan er een slotje op...
    Zo niet open hem dan maar weer Sven!

#slotje [reden: het is besproken met staff]

10. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Het is niet gesloten... Ik weet dat ik hier niet op hoor te reageren maar dan krijg je een notificatie en weet je dat dit nog niet gesloten is.

P.S. de darkcookies waren wel erg bezig gisteravond, je wist niet zeker of ze trollden of serieus waren.

• Like Like x 1
  11. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik zal hier nog even kort op reageren.
    Ik zal me als eerste excuseren voor dat woord dat ik gebruikt heb, dat valt niet goed te praten.

Ten tweede: Het gedrag van deze twee heren was dusdanig, dat er zo'n reactie kwam. In de toekomst zal ik dit soort gedrag gewoon belonen met mute en ban dan kunnen we de discussie voortzetten op het forum en niet op de chat. Het feit dat er een klacht wordt ingediend zegt alweer heel veel over waar de heren op uit waren: uitlokken en irriteren. Daar dient een admin niet gevoelig voor te zijn.

Het is inderdaad gisteren uitgebreid besproken met de owners, dus......

slotje zou ik zeggen

• Like Like x 1
  12. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Lol vergeten xD maar nu opslot!

• Like Like x 1
  13. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Sorry maar ehm, ik heb nog een sleuteltje liggen die in het slot past..
    Ik vind het RONDUIT BELACHELIJK dat je dit post.
    Mijn excuses maar als je iemand gaat uitdagen enkel maar om die persoon uit zijn kooi te lokken en 1 stap verkeerd te gaan zetten om dan onmiddelijk een screenshot te nemen en het op het forum te posten en ervoor de zorgen dat deze persoon demote ofzo zou krijgen zit je duidelijk verkeerd.
    We krijgen genoeg complimenten over hoe goed en vriendelijk onze staff wel niet is. Deze mensen besteden hun VRIJE TIJD om jullie te helpen. En dat doen ze met plezier voor spelers die zich normaal en vriendelijk gedragen! Iedereen is begonnen als gewone minecraft speler en iedereen kan nog dingen bijleren. Ik zou 1 van jullie twee wel eens willen zien als stafflid, als je zo een perfectionist bent dat de letter S van autosave niet in een hoofdletter mag staan dan ga je niet veel spelers meer overhebben dan enkel jullie twee want je gaat iedereen bannen voor het uitspreken van een hoofdletter of het bouwen van een huisje uit dirt omdat dat te lelijk is?

Serieus echt... Koolmees trek je hier niets van aan ik sta 101 % achter je. En als ze zo verder doen zal het niet lang meer duren of ze kunnen een andere server gaan zoeken.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.