Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Bart3110, Jul 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bart3110 Hunter DRC Veteran

Ik was vanmiddag 13-7-2013 samen met snorlex in de nether naar Quartz aan het minen, en toen gebruikte ik een zwaard met Unbreaking III Power V & Fire Aspect II tegen de Zombie-Pigmans alleen bart1362 beschuldigd me ervan dat ik zijn zwaard had op de een of andere manier? Terwijl ik de avond ervoor tussendoor dat ik bezig was met het huis van Pino454 gaan minen en level 30 een aantal keren gekregen en toen maakte ik dus boeken en zo is mijn zwaard ontstaan en ik had ook nog een Unbreaking 3 Pickaxe en ik heb die power 5 gekregen door Power II en III samen te 'smelten' Nu wil bart1362 dat ik een ban krijg! AUB ondervraag diegene die in het verhaal voorkomen voordat jullie me onterecht bannen

MVG. LGCeferino

2. Bart3110 Hunter DRC Veteran

En BTW ik krijg ook niet het recht van spreken

3. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Ehm sinds waneer kan POWER(is voor bow) op een sword ? en waarom is je forum naam niet Gewoon LGCeferino en niet bart3310?

4. Pino454 Iron Miner DRC Player

Ik citeer 'ik heb die power 5 gekregen door Power II en III samen te 'smelten''

Dit is niet mogelijk want wanneer je Power III en II samenvoegd krijg je alsnog Power III.

Het klopt wel dat hij bezig was met mijn huis interichten,

Gr Tom

5. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik denk dat die sharpness V bedoelt

6. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Alsnog je kan niet power (dat voor een bow is) op je sword zetten

7. Bart3110 Hunter DRC Veteran

Ja idd Guido, ik heb mn MC op nederlands staan dus is moeilijk voor me XD

8. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Even om te melden, waarom geloof je bart1362?
    Hij is zelf ook niet "clean" en dat weten de mods ook.

Dat je quarts mined voor xp is niks bijzonders,doen velen.

En dat bart1362 zijn zwaard kwijt is en hij een nieuwe wou door anderen te kleineren en bedrijgen is voor hem banbaar, heb je een screen waar hij dit zegt? Of iets anders dat tegen de regels is?

9. Bart3110 Hunter DRC Veteran

Ja het probleem was dus dat ik hij maar bleef zeuren bij brammes alleen brammes had me later allemaal gemsg't terwijl ik deze topic maakte.. ik heb geen screens kunnen maken maar kan je misschien aan brammes vragen of die nog enig info heefT?

Erg bedankt !
    LGCeferino - Bart

10. bart1362 Hunter DRC Player

Volhaas, wat jij over mij zegt is totaal respectloos, ik zou niet veel gaan zeggen over mij als je zelf dingen cheat uit creative.
    En LGCEferino , wat mij betreft bied ik mijn excuses aan, het was iemand anders al opgelost.
    MVG bart1362.

11. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

ik behandel je zoals jij mij behandelt.
    en ik cheat geen spawneggs of andere spullen,iniedergeval niets dat ik niet weet.

want hoe kom je op het gedeelte"ik zou niet veel gaan zeggen over mij als je zelf dingen cheat uit creative" wat heb ik gecheat dan?

12. bart1362 Hunter DRC Player

haha, ik ? Jou? Verkeerd? behandelen? Wat deed ik dan? haha, je was niet voor niets gebant maat.

13. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

1.kben niet je maat.
    2. Ik ben steeds maar weer verbannen voor "xray" en waarom ben ik hier nog steeds?
    Zal ik het maar beandwoorden?
    IDD! Ik heb geen xray! Hoe zou dat nou komen? Omdat ik niks aan neem van andere waarvan je al weet dat het gecheat is.

En wat jij deed? Ik weet nog dat ik vroeg hoe je aan de villager spawn egg kwam,je andwoorden van een vriend die het kreeg van een vriend.
    Ik vertelde je dat ze gecheat zijn.
    Jij gooit hem netjes in de lava, maar later die avond komt wender online en die vraagt aan jou waar je 1stack villager spawn eggs vandaan hebt.

Dan voel je je een beetje bedondert he :).

14. bart1362 Hunter DRC Player

Er bestaat ook een wereld van vergeven. Maar die ken jij niet zo te zien :).

15. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

1 Hij vergeeft wel
    2 Sommige mensen verdienen geen vergeving (bepaald elke persoon voor zichzelf)

• Like Like x 2
  16. bart1362 Hunter DRC Player

Dat kan ja, ik wil het wel goed maken, maar hij niet zo te zien :(

17. Bart3110 Hunter DRC Veteran

Uhm .. dit gaat niet echt meer over het hoofdonderwerp.. Slotje?

18. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Er bestaat een wereld van vergeven en laat dat nou de zelfde wereld zijn als de wereld van alle andere dingen. Vergeven is voor alles hoe vaak je het ook doet. Als je bijvoorbeeld gebant bent kunnen ze het je wel vergeven maar als je het weer eens doet dan vertrouwen ze je niet meer en is vergeven moeilijk en ook al vergeven ze je volgens de regels mag je dan geen unban, je kunt niet voortdurend iets fout doen.

Je hebt gewoon die villagers ook verkocht en niks gedaan om het terug te draaien, ik ken iemand die zo een had gekocht maar je hebt er niks aan gedaan. Niet echt respectvol naar de mensen die je vergeven hè?

Fouten hoor je recht te zetten na vergeving

Thread Status:
Not open for further replies.