Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by micahpiraat, Dec 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. micahpiraat Woodcutter DRC Player

Hallo iedereen ik ben onterecht geband omdat ik zogenaamd x-ray heb gebruikt wat niet waar is ik zou graag ge unband worden want ik vind het een fantastische server de beste van de wereld mijn minecraft naam is micahpiraat vriendelijke groeten van micahpiraat

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

LETOP! Als je liegt met een unban app zal je NOOIT unbanned worden!!

Als je gebruik maakt van poll wordt de topic gesloten. Een poll heeft geen zin bij een unban!

Hallo, hier kan je lezen hoe je een Unban App aan moet maken.

Vul dit even in:
    Voor de volgende stellingen met een * geldt: verplicht in te vullen:

*Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    *Wie heeft je gebant:
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik ban niemand onterecht. Vooral omdat mensen OF
    1. met Xray aan het mijnen zijn en ik ze dus op heterdaad betrap
    2. Onze plugins, samen met mijn ervaring aangeven dat het aantal ores gewoon niet kloppen. Daarna ga ik kijken hoe gemijnd is.

In jouw geval was het 100% duidelijk wat er gebeurd is. Je hebt gewoon veeeeeeeel teveel dia gemijnd. Geen twijfel.

Ontkennen is dus een beetje raar. Ik wil graag hete hele verhaal van jezelf, zodat ik het met mijn gegevens kan combineren. Ontkennen of liegen is meteen een permban.

4. micahpiraat Woodcutter DRC Player

ik mijnden met iemand anders en die fond alle dia ik had een fortune pikaxe en hakte ze voor hem zo ging het dus graag een unban pleas

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

1. wie was "die iemand anders"
    2. Fortune pickax maakt niet uit. Het gaat erom hoeveel ores je hakt niet hoeveel dia eraf komt
    3. MOCHT HET ZO ZIJN, dat je iemand anders gevolgd hebt met Xray, dan ben je nog fout bezig. Je weet hoe zeldzaam DIA is, dus als je er opeens heel veel vind door iemand anders is het nog steeds gebruik van Xray.

dit verhaal komt me dus niet echt geloofwaardig over.

6. micahpiraat Woodcutter DRC Player

gegroet koolmees71 ik wist niet dat mijn skype/minecraft vriend xray had dat had hij ons niet verteld ik dacht van dat hij heel erg geluk had trouwens hij heet RoyCrafterNL

7. micahpiraat Woodcutter DRC Player

Gegroet Koolmees71 dit is mijn unban aanvraag
    *micahpiraat
    *heb xray gebruikt
    *koolmees71 heeft me gebant
    *geen bewijs
    *maar ik had geen xray/geen xray texture pack maar men minecraft/skype vriend
    (RoyCrafterNL) had dat wel maar ik had een goeie picaxe waardoor ik de diamands moest minen in de mine ik hoop dat ik ge unband word want ik vind de server de beste/de leukste van de wereld maar ik wist niet voor dat ik geband werd dat hij xray/xray texture pack had met vriendelijke groeten van micahpiraat

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik ga het voor je uitzoeken. Mocht het zo zijn dat ik kan zien dat die roy de gangen heeft gemaakt en jij alleen de DIA hebt gemijnd, dan heb ik je alsnog TERECHT geband trouwens.
    Je hoort van me

9. micahpiraat Woodcutter DRC Player

gegroet koolmees ik wist niet dat mijn vriend xray had anders had ik nooit met hem meegegaan want ikzelf haat xray-xray texture packs ik hoop dat ik er weer snel op mag MVG Micahpiraat

Thread Status:
Not open for further replies.