Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by corniels, Mar 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

hoi
    mijn naam is corniels
    wat gedaan: niks maar ik had bubbeltjes onder men voeten duss.... had ik nodus (dus niet)
    wie heeft je gebant: kweeet niet
    screen: hoi.png
    ik ben voorheen nog wel eens gebant met reden maar nu... ik heb absoluut geen nodus ik was AFK en had (echt waar) veel lagg, deze lagg is nu opgelost, dat lag aan men energiebesparing stand. ik hoop op zo snel mogelijk een unban want ik heb NIKS maar dan ook echt niks gedaan. er schijnen ook opnames of screens van mij gemaakt te zijn. ik heb echt geen nodus kan ik bewijzen dat ik het niet heb?

EDIT: volgensmij heeft Tijbo me gebant

mvg corniels

2. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

zie bijlagen voor mijn verdenking van nodus (ik heb het ECHT niet)

Attached Files:

3. Tijbo Gold Miner DRC Veteran

Dit is idd het screenshot waarom ik je gebanned heb.
    En 5 minuten achter elkaar laggen is wel heel erg lang...
    Dan zou je internet al lang uitgevallen zijn.

Ik wacht op reacties van andere staffleden maar ik zie zo 1,2,3, geen reden voor unban.

4. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

een reden voor een unban zou zijn omdat ik het geen nodus heb, en ik had lagg zodra ik bij andere spelers in de buurt kwam, en er waren 5 a 6 mensen om me heen, en zoals ik al zij de lagg lag aan men spaarstand waardoor men laptop niet al zen vermogen kan gebruiken om minecraft te runnen.
    echt waar, geloof me ik heb niks gedaan, ik heb geen nodus :(

5. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ok op het filmpje lijkt het wel heel sterk op nodus maar ik het het echt niet ik zweer het! ik beloof het! erewoord, serieus ik heb het niet...

6. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

ik vertrouw hem ook ik geloof je ook je hebt namelijk geen autojoin in de screen staan dus ik ben voor een unban

• Like Like x 1
  7. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

bedankt voor je vertrouwen! :D

EDIT: wat is autojoin? xD

8. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

zit op nodus als de server in restart is zet je dat aan als de server online is join je automatisch

9. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ow lol, dat klink wel handig en als 1 van de functies die niet verkeert is aan nodus

10. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik was er ook bij en het was echt heel lang van die particles. en zo'n lagg komt niet van energiebesparingsstand (Ik reageer hierop omdat ik erbij was, en jullie krijgen een screen mee)

Attached Files:

11. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Corniels.. Dit is al je 3de ban?
    Waarbij ik bij e 1ste ban zei verspil dit niet..
    En hier ben je weer..
    Je beloofte me wat?

Spijt..

12. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

wendy ik heb niks gedaan ECHT NIET! echt niet, echt niet. ik hoef nu nergens spijt van te hebben want ik heb niks gedaan geloof me nou please :(
    en ik ben dus men belofte nagekomen...
    EDIT: probeer je in mij te verplaatsen je hebt niks gedaan en vervolgens word er gezegd dat je nodus gebruikt en je beloftes niet nakomt, en bovendien ook nog eens een permban/ipban
    EDIT 2: @wadu het komt volgensmij wel door de energiebesparing stand aangezien ik daarna geen lagg meer had :)
    EDIT 3: bij men 1e ban had ik serieus wat gedaan, bij men 2e ban had ik wel wat gedaan maar ik vind dat persoonlijk geen ban waard maar nu... krijg ik dus een permanente ban voor iets wat ik niet gedaan heb! ik vind deze ban dan ook zeer onrechtvaardig

13. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Euhm, ff nadenken, als jij laggt,, en wij niet dan is het co:puter display lagg, maar geen interne lagg. dus de kunnen de mensen die geen display lagg (ook wel bekend als fps lagg) hebben, dat niet zien. Je gebruikte nodus! dat is een duidelijk teken!

14. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

sorry, maar dit kan niet met lagg veroorzaakt worden. Het filmpje laat zien dat je bij stilstaan sprint aan hebt.
    Laten we er vanuit gaan dat er nog een andere verklaring is voordat we dit topic sluiten (bij elke andere gewone member is dit gewoon einde verhaal). Het is dus nu de taak om een verklaring te vinden voor dit.
    1. Het kan zijn dat je wel nodus hebt, maar niet gebruikt in DRC. Heel verstandig! Dan heb je misschien per ongeluk op een knop gedrukt waardoor sprint geactiveerd werd. Als dat het geval is zeg het dan nu!
    2. Als dat niet het geval is moeten we een andere verklaring zoeken. Moet niet moeilijk zijn. Als dat niet lukt is het gebeurd met je tijd op DRC.
    jij mag kiezen.
    Koolmees71

15. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

wadu ik gebruik geen nodus ik heb überhaupt nog nooit een mod geinstalleert laat staan iets als nodus, mocht het niet aan de lagg liggen waaraan dan wel? want ik heb (nogmaals) geen nodus
    EDIT: andere verklaring zoeken ik het geen nodus maar ik vind lagg wel waarschijnlijk aangezien ik daar echt last van had...
    EDIT 2: weet iemand anders een mogelijk verklaring voor de bubbeltjes? is afk zijn in combinatie met lagg ook geen mogelijke verklaring?
    BTW: bedankt dat je het topic openhoud en sluit het niet please voordat dit opgelost is...

-mvg corniels

16. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Okeh, ik zal meehelpen, maar accepteer gewoon dat het niet aan display lagg kan liggen! Mischien is het iets met de server zijn plugins?

17. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

hmm daar heb ik geen verstand van ...
    EDIT: zijn er geen andere eisen om te concluderen dat ik nodus heb? zou anders kunnen worden gekeken of ik daaraan voldoe?
    EDIT 2: en waarom zou ik überhaupt nodus gebruiken? ik kan al vliegen dus...

18. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Corniels. Hetzou kunnen dat je nu al nodus hebt weggedaan he.

19. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

je wil zeggen dat ik het wel had en nu niet meer?

20. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik zeg dat dat een mogelijkheid is, dus dat nu testen geen enkel nut heeft

Thread Status:
Not open for further replies.