Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by marcie, Dec 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marcie Woodcutter DRC Player

Ik heb een onterechte ip-ban gekregen. Er staat dat ik in KitPvP antiknockback heb gebruikt. Dat is zeer zeker niet waar! De mod die mij geband heeft kan hier geen bewijs van hebben want ik gebruik geen hack clients! De KitPvP server lagged op bepaalde momenten enorm waardoor dit misschien lijkt maar het klopt niet. Dit zou hij/zij ook mee moeten nemen in een besluit om iemand te ip-bannen.

@Jelle en server admins, kijk a.u.b. naar de KitPvP server, deze lagged op bepaalde momenten enorm waardoor er onschuldige members een ip-ban krijgen. Dit komt DRC niet ten goede. Ik ben bijna vanaf de start van DRC member en heb de server altijd gesteund en eigenlijk voel ik me best wel beledigd door deze onterechte ip-ban.

Groet,
    spookymarcie & marcie (mijn zusje en ik)

Last edited: Dec 26, 2014
    • Like Like x 6
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste spookymarcie

Je bent geband door @Anesitas, Hij zal je verder helpen zodra hij tijd heeft.

3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste Marcie & Spookymarcie,

Ik ben het met je eens dat de KitPvP server momenteel wat technische probleempjes heeft. Mensen die op de jumpsponges kunnen blijven staan en helemaal niet teruggeslagen worden door knockbackzwaarden (die bug daarmee zit in de knockback 2, niet in de knockback 1. Het zou dus wel moeten werken) gebruiken in mijn opzicht echter gewoon hacks. Ik heb genoeg tijd besteed aan het bevestigen dat het inderdaad een hack was, dit omdat ik wil voorkomen dat er mensen onterrecht gestraft worden door iets wat een fout kan zijn van de server.

Ik heb meerdere malen gezien dat bovenstaande dingen voorkwamen, ik heb een waarschuwingskick gegeven en ook daarna bleef het voorkomen. Ik heb niet in de chat gezien na de kick 'maar het komt door de server dat die laggt' of iets wat er op lijkt. En dus blijf ik bij mijn mening dat het een terrechte ipban was.

Dit neemt echter niet weg dat er een mogelijkheid tot unban is, wel wil ik je verzoeken eerst maar eens goed te gaan kijken. Misschien dat er plots toch wel hacks op je computer staan, je weet maar nooit..

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 1
  4. marcie Woodcutter DRC Player

Beste Anesitas,

Ik heb het nagekeken en er staan geen hacks op de computer. De waarschuwingskick die je benoemde kan ik niet herinneren wel een kick maar daarna kon ik ook niet meer connecteren (ip-ban). Naar aanleiding van een andere post heb ik eens gekeken naar de MC versie en er zit verschil in de MC versies. Als ik versie 1.8.1 gebruik (waar ik standaard MC mee speel) duurt het vrij lang voordat DRC reageert en als ik versie 1.8 gebruik reageert DRC direct, zie onderstaande printscreens. Zou dat nog invloed kunnen hebben op de lagg die ik ervaar...? (zie ook de post "buggs-kit-pvp", vooral de opmerking van "Captain_jorro")

Attached Files:

Last edited: Dec 28, 2014
    • Like Like x 2
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Beste Marcie,

Ik kan je melden dat dit niet van toepassing zou moeten zijn, de lagg die jij benoemt die zogenaamd de anti-knockback zou moeten maken zou namelijk ook betekenen dat jij praktisch onmogelijk zou moeten kunnen spelen.

We hebben het in het team besproken en besloten je het voordeel van de twijfel te geven. Ik raad je aan voortaan dan maar over te schakelen op 1.8 om dit soort situaties te voorkomen.

#spelersunbanned

Thread Status:
Not open for further replies.