Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by OpTicNationX16Z, Dec 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

LucaGamesNL
    Wat heb ik gedaan nou ik wil iets zeggen Jullie zijn streng dat begrijp ik maar jullie zijn te streng ik scheldt 1x wordt gekickt en kom weer online en dus ik schrijf weer tegen een andere speler van je bent wel een beetje pussy . dat schreef ik omdat hij alleen met bow pvpde en daardoor ging ik dood dus ik was beetje boos snapje vervolgens wordt ik door 1 woordje Pussy Gebant 4 dagen? wat heeft 4 dagen voor zin? 1 mute van 20 Minuten is redelijk maar 4 dagen ban? slaat letterlijk nergens op ik vindt dat dit moet omgezet worden in een mute van 20/30 minuten geen ban dat slaat letterlijk nergens op
    Ik weet niet door wie ik ben gebant

Mvg LucaGamesNL

• Agree Agree x 2
    • Funny Funny x 1
  2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Dit zegt genoeg.

1. [​IMG]
    2. Tempbans worden niet verkort.

• Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  3. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

Ja dit snap ik ik heb hier ook oprechte spijt van Alvast Mijn excuses aan ht staff en aan iedereen die hier zich geergert weet niet hoe je dat schrijft maar je weet wat ik bedoel maar ik liet me een beetje gaan het was zeker niet de bedoeling om zo te keer tegaan omdat ik gekilt werd alleen ik vindt het een beetje onzin dat je gelijk wordt gebant 4 day's? jullie konden me ook een mute van 20 a 30 minuten geven en even vertellen koel maar af ik snap dat dit niet kan maar 1 ban van 4 dagen is zeker niet nodig voor iemand die een beetje boos is en een beetje beetje erg te keer gaat. alsnog mijn bedoeling is dat ik fout zat maar jullie een beetje ook om een tempban van 4 day''s te geven? jullie konden te minste een mute geven?.
    --- This message was merged, Dec 2, 2014 ---
    Sorry Het is 5 dagen geen 4.

4. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Perfect afgehandeld door Arda.
    Eerst gekickt, maar als je terugkomt ga je nog door.

Tempbans worden niet ingekort, topic gesloten.

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.