Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by behringer, Jan 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. behringer Gold Miner DRC Veteran

aardige drc's,:cool:

Ik ben op zoek naar een faction om te joinen als de faction server weer terug online is.
    Ik snap natuurlijk ook dat jullie wat over mij willen weten vooral als je me helemaal niet kent.
    Een paar dingen uit mijn mening die ik beschouw als feiten en waar anderen het niet mee eens mogen zijn DAT MAG.:p

-Ik ben 15 jaar (Feit):D

-Ik kan redstone machines/farms/ingangen/etc. Bouwen (Feit):rolleyes:

-Ik kan goed pvpen (Een feit dat ik beschouw als mening):rolleyes:

-Bouwen is geen probleem voor mij (Feit) {Ben gewend om in het begin altijd uren aan een cactus farm te bouwen}:rolleyes:

-Minen is ook geen probleem voor mij (Feit):rolleyes:

-Samenwerken is ook makkelijk te doen met mij, ik kan op ts/skype komen:rolleyes:

-Ik kan alle potions maken(Feit):rolleyes:

-Ik ben vaak online sws in de eerste week 24 uurtjes.:rolleyes:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Willen gullie mij in uw team hebben?;)
    Vul dan even dit in:

Faction naam:
    Faction leden: (Aantal)(bekende drc'ers)
    Of ik ooit officier zal mogen zijn: *(Dit is alleen maar zodat ik mensen kan overclaimen als de Plan voor de faction: (Secrect/openbaar/mijn mailbox) leader/officiers offline zijn)k
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Met Vriendelijke groetjes (en een kusje):oops:

Behringer:cool: :D

--- This message was merged, Jan 8, 2015 ---
    Lel ben vergeten te zeggen ,: Ik ben Rank Lieutenant :D

(je krijgt nu een denkbeeldig kusje op je wang)

Last edited: Jan 8, 2015
    • Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.