Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Caius, May 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caius Woodcutter DRC Player

Hey beste DRC-Leden

Ik ben laatst een openbare XP farm tegengekomen met 4 skellie spawners die duidelijk eerst spinnen spawners waren. Toen ik zelf in mijn XP farm skellies pawners had was dat VERBODEN en heb ik de hele gigantische xp farm af moeten breken en een nieuwe veel ingewikkeldere moeten bouwen voor cave spiders. Ik ben hier letterlijk een week mee bezig geweest.

Om even terug te komen op het punt. Ik heb de eigenaar van de spawner gelijk gevraagd hoe het zat en verteld dat het waarschijnlijk illigaal was. Wat ik kreeg te horen was wel heel verbazingwekkend. Je mag nu blijkbaar wel de spawners veranderen en de xp farm openbaar houden.

Ik vind dat ik hierdoor in onrechte ben gesteld. als anderen het opeen wel mogen wil ik ook mijn XP farm met skellies hebben. Ik vind dit alleen niet voldoende. Ik heb echt het gevoel dat ik GENAAID ben.

alles wat ik heb gedaan op de vernieuwde server was eerst leuk en toen werd het verboden ik heb al meerdere projecten af moeten breken en vervangen.

Ik wil eigenlijk gewoon een vergoeding omdat jullie zo met de regels aan het klooien zijn en ik daar de dupe van ben.
    dit heeft mij heel veel resources en tijd gekost. het is gewoon heel erg oneerlijk.

De groeten Caius

• Like Like x 1
  2. houndrave Stone Miner DRC Player

ahaa ik heb het eerder gezien in region sun, vond ook al vreemd, als dat geweten had, had ik em ook echt openbaar gemaakt, hoop looting(drcmoney) stuk minder vragen of mensen even je spawner mogen lenen en daaar onderling ruzie overgaan maken

3. Brammes Guest

dit mag helemaal niet?
    ik heb die nog van toetjekas terug zitten veranderen, hij mag hem nu wel openbaar maken.

maar om welke xpfarm (s) gaat het nu?

4. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ja dit mag niet, ik heb het laatst nog aan jelle en sven gevraagd, en die zijden dat het niet mocht.

5. Caius Woodcutter DRC Player

zo wadu spam much ? jezus he

dat was ook mijn eerste reactie maar er werd mij verteld dat het nu ineens wel mocht >.<

het is nu iig duidelijk

6. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

DRC-VIP: (€50) bellen is €100

• Alle permissies van Donator, SuperDonator, UltraDonator, GoldenDonator, Sponsor, Sponsor+ en Sponsor++
    • Je kan nu 50 homes hebben
    • Je kan /enchant Unbreaking I tot III gebruiken
    • Je mag een moderator roepen om je spawner te veranderen.
    • Je kan je vermommen als: bat, irongolem en witch. (/d npcnaam en /u om terug normaal te worden.)
    • Je kan in de MobArena de class 'DRC-VIP' gebruiken. In deze class zit het volgende:
    1. Diamond Sword met 'knockback II','Smite I'
    2. Diamond Chestplate, Leggings met 'Protection II'
    3. Diamond Helm, Boots met 'Projectile Protection I'
    4. 7 Healing potions
    5. 3 Appels
    ik citeer effe regel 3

7. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Die spawner in de regio sun is van mij.
    Die is niet veranderd hij was al skelly
    ik kan hem ook niet veranderen...

8. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Het is verboden anderen te helpen met jouw donator permissies of ermee geld te verdienen! je verdient nu geld door het verkopen van de bones....

9. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik?
    Mijn spawner was gewoon skelly en is nog steeds skelly!

10. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

dit was bedoelt in het algemeen ook de farm van caius als die ze had verandert

Thread Status:
Not open for further replies.