Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by milkacow, Dec 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Beste DRC'ers,

Op dit forum hoef ik geen commentaar van mensen die geen nuttige Posts kunnen maken. Als je hier dus iets op wilt zeggen en je mening erover wilt geven, doe dan vooral niet Jesse-w na.
    Ik wil door de plotselinge verandering van de donator permissies een voorstel doen. Een ander donatie systeem; namelijk: costum ranks. Dit lijkt mij een eerlijke manier waarop DRC goed kan voortbestaan en er zeker meer donaties zullen plaatsvinden.

•Costum Ranks, wat zijn het nou?

Costum Ranks zijn ranks door jou samengesteld! Je kan dus fly en /heal bijvoorbeeld in 1 rank stoppen.

•Hoe werkt nou dit systeem?

Het werkt als volgt: met je geld dat je doneert kan je punten kopen. Deze punten zijn inzetbaar voor ranks te kopen, claimblocks, geld, Pvp coins, etc. Elk product heeft een verschillende waarde van points. Zo kan bijvoorbeeld /hat 5 points kosten en /fly 20.
    Omdat ik het nu over ranks heb zoom ik daar even verder op in. Je kan dan gewoon de ranks van dit moment kopen. Die blijven dus gewoon bestaan, maar je kan ook een costum rank kopen. Hoe meer permissies je hebt gekocht, hoe beter je naam (als voorbeeld genomen: [Costumer] ADEdge_NL heeft 5 permissies gekocht en wil erg graag meer hebben dus koopt hij bij zijn pakket nog een permissie, ADEdge_NL promoveert -> [Supercostumer] ADEdge_NL). Hij heeft nu dus zijn eigen pakket.

• Waarom zou ik nog gewone Ranks kopen als ik ook mijn eigen samen kan stellen?

Daar is simpel antwoord op te geven, DRC - Ultimate is goedkoper dan alle permissies kopen.

•Maar dan kopen ze toch meteen 20 homes ipv 5 homes?

Nee, dit kan dus niet. Je moet geleidelijk aan opbouwen, je moet dus eerst de 5 homes kopen, dan de 10 homes en dan kan je pas naar de 20 homes.

•Maar ik heb nu al een rank en wil Costumer worden!!??

Hier heb ik ook rekening gehouden, de ranks worden een bepaald aantal punten waard. Zoveel gaan ze dus kosten. Laten we weer als voorbeeld ADEdge_NL nemen. Hij is nu DRC -VIP, DRC VIP gaat 100 punten kosten, dan krijgt hij 1,05x 100 punten, was hij nou sponsor geweest dat 50 punten waard is kreeg hij 1,05x 50 punten. Je krijgt dus een kleine vergoeding.

•Nog vragen of onduidelijkheden?

Stel ze vooral!

•Nog suggesties om dit aan te passen waardoor het beter wordt?

Suggesties en meningen zijn altijd welkom!

Graag jullie commentaar en vooral dat van JelleDRC

-Milkacow, there is still hope...

(geen reacties van Nice, etc, like dan gewoon deze post)

• Like Like x 3
  2. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Even een vraag kan je dan met die zogenaamde punten ook gwn weer je rank kope?
    Dus als voorbeeld: ik krijg 1.05x65=68.25 punten, hoeveel gaat dan mijn rank die ik nu heb (DRC-VIP+) kostten?
    En ga ik dan bvb dingen die ik ni gebruik kunnen vervangen door andere commands, maar dat de rang evenveel kost?

3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dit systeem is veel te ingewikkeld om te begrijpen, laat staan die te moeten in een donatiesysteem verwerken.

4. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Jelle, met een goede uitleg is dit toch wel lijkt mij de enige oplossing, dat je wat meer moeite moet doen om je server te redden is het toch wel waard, dit systeem is helemaal niet zo ingewikkeld als je het op de juiste manier verwerkt. Ik kan vanmiddag wel een voorbeeldje maken van hoe het er uit zou komen te zien.

-Milkacow, there is still hope...

5. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

Ik wil best helpen met het instellen? ;) Ik wil graag helpen om alle DRC'ers tevreden te houden :)

6. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Kijk, niet alleen in je team zitten mensen die kunnen helpen, als je samen werkt zal dit vast lukken

• Like Like x 1
  7. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Jouw rank kost dan bijvoorbeeld gewoon 65 punten

8. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

Klopt ;)

9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik hoef geen voorbeeld.
    Dit is helemaal geen oplossing voor de huidige verandering in de ranks. Dit is een volledige omgooi van alles waar DRC op werkt. Van donatiesysteem tot permissions.

10. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Waarom is eigenlijk fly maar voor goldendonator ik snap dat niet echt wat je bedoeling daarmee is Jelle ? En VIP-Login
    ik snap gewoon niet waarom je het nu opeens doet.
    Na 1 jaar DRC met commands zo houden is het opeens veranderd.
    Dat is wel jammer voor de mensen zonder fly nu waarvoor ze hebben gedoneerd... Nu zijn ze wel teleurgesteld denk ik.

11. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Grote dislike.... Denk nou toch eens na...

• Like Like x 1
  12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

LOL! Nu ben ik nog diegene die niet nadenkt ook? Jij weet langs geen kanten hoe ons systeem werkt, hoe kan jij dan weten of ik nadenk of niet? En wat ik vaststel is correct, geef je me daarom zo'n belachelijk antwoord? Jouw voorstel lost gewoon niks op van de huidige problemen, punt.

• Like Like x 1
  13. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Omdat 5 euro voor fly te weinig is en aangezien er amper donaties binnenkwamen heb ik het dan maar gewijzigd. Veranderen gaat het nu toch niet meer, dus deal with it.

14. YCGamez Redstone Miner DRC Veteran

Dus jij denkt dat mensen nu ff 25 euro gaan doneren enzo? Wacht maar tot ze de forums lezen ;)

15. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Zeg ik dat? Ik verwacht niets anders dan mensen die enkel doneren voor DRC zelf.

En als er niet gedoneerd wordt dan is het verschrikkelijk jammer en voor iedereen een probleem :)

16. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Ik snap het systeem echt totaal niet... Maar ik ben zo een persoon die niet alleen doneert voor de ranks en de krachten maar ook voor de server te helpen en dat doen er niet echt veel meer de laatste tijd en ik vind het goed dat je dat doet jelle de ranks veranderen. 5 euro voor /fly is idd wel zeer weinig dacht ik al van in het begin...

17. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Wat zei niet begrijpen is dat ik ook maar een mens ben en ik heb zo het gevoel dat ze mij voorstellen als een luie zak aardappelen met een sigaretje in mijn mond die lekker op een knopje drukt en dat alles vanzelf gaat. Laat dit even heel duidelijk zijn:
    Ten eerste: er zit ook een limiet op het aantal kritiek ik kan ontvangen voor ik in elkaar val.
    Ten tweede: De hoeveelheid kennis die je nodig hebt om zo'n grote server te runnen is ongelofelijk groot. Dus stop met te zeggen dat ik niet nadenk, want als er hier iemand is die denkt ben ik het wel.

Edit: Oja, als ik er mee kap dan weet je waarmee je blijft zitten hé :)

18. Hugh Mungus Builder Builder

ik heb juist gedoneert voor de /fly en vind het echt jammer dat die nu weg is :(

19. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Stop is met kritiek geven en kom met nieuwe ideeën!
    ZO KOMEN WE NERGENS

• Like Like x 1
  20. RomperStomper Stone Miner DRC Veteran

niet de commands bij de ranks aanpassen maar gewoon de bedragen verhogen voor de ranks

Thread Status:
Not open for further replies.