Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by geelbuik2001, Jul 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geelbuik2001 Iron Miner DRC Veteran

ik heb een kanaal gestart genaamd: biggamesNL. ik wil daarop drc survival opnemen en misschien ook kitpvp.
    iedereen zij dat ik toesteming moest hebben en bij deze vraag ik toestemming op op te nemen.

ik zet hier nag evern de de link van mijn kanaal erbij: http://www.youtube.com/c/biggamesNL321

Last edited: Jul 10, 2015
  2. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

lol wie zeggen dat dan dat je toestemming moet hebben want je promoot als het ware drc dus drc zou er blij mee moeten zijn en iedereen doet het dus diegene die dat zeggen praten poep

Verstuurd vanaf mijn Swek volle Samsung S2+ vanuit mijn BMW X6M

• Winner Winner x 1
  3. geelbuik2001 Iron Miner DRC Veteran

ja dacht ik ook maar ik wacht ff op de reactie van de mod;)

4. drdoct Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

You can record your play freely. Post your links here. Do not advertize your youtube channel on the server when playing. Tag DRC Network and try to include it in the title so that people can search drc network and drcnetwork and find you. I do that all the time to see who is posting new videos. Just remember that using DRC's network is to promote what you are doing on DRC, not any other servers, etc. If you post your channel and there are a bunch of other servers in videos, then we wouldn't be too inviting to allowing that. Keep it to forum link in the appropriate forum and promote DRC and it's great community. If you need it translated just say so and I'm sure someone will help.
    --- This message was merged, Jul 8, 2015 ---
    FWIW also, I suggest you keep all your usernames the same so people know who you are.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  5. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Succes, en post ook even de link van je kanaal, lang niet elk kanaal kan meteen goed worden gevonden als je op titel zoekt.

• Creative Creative x 1
  6. geelbuik2001 Iron Miner DRC Veteran

7. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Jawel, je mag alleen niet tijdens je record sessie reclame maken voor je kanaal en in principe ben je gewoon vrij om te doen wat je wilt, wil je echter DRC gaan gebruiken om je kanaal te laten groeien dan mogen er geen/niet teveel andere servers in beeld komen.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  8. geelbuik2001 Iron Miner DRC Veteran

oke dus 2 is oke

9. SvenNNL Coal Miner DRC Veteran

Nee dat zegt ie niet. ;)
    Drdoct bedoelt (volgens mij) dat als jij bijvoorbeeld alleen maar drc opneemt en dan een keer op een andere server een minigame speelt omdat die niet op drc is dat dan niet zo'n probleem is.
    Maar het is niet de bedoeling dat je gwn op 2 servers gaat en van beide evenveel filmpjes er op zet.
    Dat is dan niet in DRC voordeel en zouden in het ergste geval misschien mensen verliezen snappie.
    (dat gebeurt natuurlijk niet want waarom is drc anders de beste, geen enkele server maakt kans tegen deze!
    Drc is een van de betere met een hele sterke community.)

Veel succes/plezier geelbuik!

10. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

No h8, just tips:

1. Maak een fatsoenlijke thumbnail per video. Ik kan je hier wel een voorbeeld voor sturen.
    2. Maak een fatsoenlijke titel bijv. WAT GEBEURD ER NU? | Minecraft Survival #4789374 | BigGamesNL
    3. Wees wat enthousiaster, want nu is het een beetje saai in je videos.
    4. Krijg een fatsoenlijke intro, outro, banner en artwork/logo. Dat maakt het meteen een stuk aantrekkelijker voor mensen om naar jou kanaal te gaan.
    5. Je beschrijving, maak die ook veel uitgebreider en overzichtelijker. Kijk naar grote youtubers en probeer zo iets na te maken.
    6. Edit je videos doormiddel van wat filters op spannende momenten in een pvp battle etc, en plaats muziek achter je videos. Let er wel op dat je muziek geen copyright moet hebben want anders kan je video verwijderd worden door youtube = een strike. Met 3 strikes wordt je account verwijderd.

Ik weet het, het zijn veel tips, maar het klopt wel wat ik allemaal zeg. Het is nu allemaal een beetje amateuristisch en ik persoonlijk zou niet naar iets gaan kijken dat er zo uit ziet. Dit is geen haat, gewoon tips. maarja, iedereen begint onderaan maar je kan je vanzelf hoger werken door moeite te doen en door te weten wat je doet. Dus, als je mijn tips opvolgt, dan zou het goed moeten komen!

EDIT: 7. Let ook op je Engels. In je laatste video zei je namelijk Die R Cie, maar het is Die Ar Cie. En je zei spauwner, maar het is spowner. (Ik heb het als uitspraak geschreven...) Daar kan je dus misschien ook wat beter op letten.

11. geelbuik2001 Iron Miner DRC Veteran

ja swekgamerpro dat weet ik allemaal maar ik weet niet zoveel hoe ik die dingen maak/doe dus als iemand mij daarmee kan helpen zou dat wel fijn zijn. (:

12. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Is er wel de goede link gedeeld ik zie alleen video's van een spel met balletjes..
    --- This message was merged, Jul 10, 2015 ---
    Edit!
    NVM ik zie hem al. Is hij alleen in 360p te zien? Hogere kwaliteit kijkt ook lekkerder...
    --- This message was merged, Jul 10, 2015 ---
    nog een NVM, op mijn ipad was hij wel 720p.

• Like Like x 1
  13. geelbuik2001 Iron Miner DRC Veteran

ik heb net een niewe video met eierdopjes opgenomen in skywars die komt straks online

14. svenssonsaab Gold Miner DRC Veteran

15. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Ik kan wel een intro voor je maken als je dat wil. Voeg me even toe op skype: kasper.martens1 of pm op het forum.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Thread Status:
Not open for further replies.