Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by JelleDRC, Apr 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste DutchRastaCrafters,

Na 8 dagen tijd om jullie spullen over te plaatsen is het eindelijk zover, de oude wereld is verwijderd.
    Hopelijk hebben jullie het naar jullie zin op de nieuwe wereld!

Ik wil ook graag vermelden dat de command /spawner is afgenomen van de DRC-VIPs.
    Er werd serieus mee gecheat. Er werden verschillende skulls mee gehaald door in de nether een spawner in een skeleton spawner te veranderen. Daardoor zijn er te veel skulls ingame.

DRC-VIPs:
    Mensen die worden betrapt op deze feiten zullen zwaar gestraft worden. Als je zo vriendelijk en slim bent het ons te laten weten sta je bij ons in een goed boekje en word je niet verbannen.

2. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

Oke dus de rang DRC VIP is nu nog waardeloser geworden doordat je nu nog erger wordt beperkt.
    Gaat lekker op DRC als dit zo doorgaat.
    Worden steeds meer dingen afgenomen, in plaats van fatsoenlijken bijveiligingen te maken waardoor dingen gelimiteerd worden.
    Doneren heeft dus gewoon geen zin meer, want je bent nergens meer zeker van of een commando blijft of niet.

• Like Like x 2
  3. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik ben het niet met je eens..
    er staat duidelijk dat je de commands alleen voor eigen bestwil mag gebruiken en niet om andere te helpen of er geld mee te verdienen

• als mensen de spawners in nether gaan veranderen waardoor ze skulls krijgen en die voor grof geld verkopen is dat niet eerlijktegenover de anderen
    • als mensen de spawners van andere mensen veranderen voor geld of andere redenen, is dat niet eerlijk tegenover de anderen
    de commands die uit de game worden gehaald dat zijn commands die de game juist verpestte... net als met /jump daarmee kon je mob arena in springen monsters killen xp vangen en eruit waarneer je wilt... zo hoord dat niet

4. highend Hunter DRC Veteran

Sorry maar stiiena was het, en ze heeft het jelle ook verteld dus ik zie niet het probleem jelle stiiena zecht dat zei het was dus wie zecht je dat het de vips zijn?

5. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

@dutch_NL

• als mensen de spawners in nether gaan veranderen waardoor ze skulls krijgen en die voor grof geld verkopen is dat niet eerlijktegenover de anderen
    • als mensen de spawners van andere mensen veranderen voor geld of andere redenen, is dat niet eerlijk tegenover de anderen

Zoals ik dus al eerder zei, dit is een kwestie van zorgen dat er maatregelen worden genomen he.
    Dit is een kwestie van dingen beperken. Zorg dat mensen enkel alleen hun geclaimde mob spawners kunnen veranderen.
    En die van andere niet.
    Door de mob spawner ID's te koppelen aan account of dergelijken.

Verder zijn er zeker meer mogelijkheden waardoor je dit zeer zeker kan beperken door na tegaan hoe dingen mogelijk zijn.
    Want je beperkt hier ZWAAR de mensen die doneren voor een rang, die achteraf dus geen mogelijk hebben functie te gebruiken omdat er niet verder gekeken word dan

"dit is probleem"
    "probleem wordt veroorzaakt door dit"
    "oorzaak van probleem wordt weg gehaalt" Dit geval commandos.
    >>>> "wat zijn de mogelijkheden de problemen weg te halen zonder mensen dingen te ontnemen" <<<<

Maar NIEMAND ! kijkt verder naar de opties die er zijn om dingen te voorkomen.

lijkt wel dat het hier alleen maar om geld draait.
    Mensen doneren voor functies die bij de donatie rangen worden.
    Mensen doneren dus en paar dagen erna is het opeens "Dat is pech functie weg"

6. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Eerst en vooral dit is NIET Stiiena haar fout, het is en blijft de fout van sommige DRC-VIPs!
    Darkangel, wij kunnen ook niet alles hé, wij zijn geen programmeurs ofzo dus wij kunnen niet regelen dat iedereen slechts zijn eigen mob spawner kan veranderen of wat dan ook..

Wij hebben al meerdere malen gezegd dat het verboden is om spawners van andere te veranderen of om spawners in de nether te verandere in skeleton spawners, als jullie je daar niet kunnen aan houden dan moeten wij maatregelen treffen als we niet willen dat de economy NOG meer verpest wordt door de vele wither skeleton skulls.

Als jij denk dat we dit allemaal voor het geld doen, dan denk jij dat maar..
    Denk je serieus dat we hier bakken met geld verdienen?
    Vergeet niet dat we de server, teamspeak en de website moeten betalen hé.

De command blijft weg, of jullie daar nu blij mee zijn of niet.

• Like Like x 1
  7. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Het is jammer dat deze command weg moet... Want ik gebruikte hem best veel.
    Is het geen idee om gewoon skeleton er uit te halen? maar de command te laten?
    Of dat je de hele command niet kan gebruiken in de nether?

Ik hoop dat dit een idee is :)

8. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Dit weerhoudt mensen helaas niet die van anderen te veranderen.

9. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Fijn... De reden om naar vip te doneren is er uit...

Eerst mob dis (15-25 is waardeloos aan commands nu)
    Daarna jump sponsor+ is waardeloos...
    En nu spawner..... (Vip waardeloos)

Let maar op /enchant gaat er ook uit...

• Like Like x 1
  10. goldmika1 Redstone Miner DRC Veteran

ik heb nog ff een vraagje
    er staat bij donator head naar keuze maar waar kan je die aanvragen?

11. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je bericht klopt TOTAAAAAAAAL NIET.
    Waarom zou het gvd om het geld draaien? Dan kunnen we ook gewoon moderator en admin verkopen voor 300 euro. We halen die permission er uit omdat het beter is voor de economie, niet om jullie allemaal in het zak te zetten!
    En je moet niet denken dat wij afgestudeerd zijn als java professionals ofzo, wij gebruiken plugins van een pluginlijst, we schrijven die niet zelf.

Als je denkt beter te weten mag he van mij zelf een server oprichten.

12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Huh? Stiiena heeft mij nooit iets verteld? En hoe weet je dat zo zeker?

13. koenkeeper1 Woodcutter DRC Player

jelle en sven ik vindt dat jullie GELIJK hebben want
    1. ze denken alleen maar aan geld.
    2. jullie zijn cool
    3.het is heeelll moeilijk om de server een beetje bij te houden alleen jullie kunnen dat echt fantastisch
    dus ik blijf JULIE STEUNEN

ik heb ook nog gedoneert wil je als je wilt ff checken
    bij forum-doneren of kijk naar mijn berichten welke ik intortaal heb gestuurt

gr. koenkeeper1

14. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Bedankt & je donatie wordt afgehandeld zodra Sven of ik op de pc zijn. (ben momenteel mobiel)

15. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

De cheat commands worden er natuurlijk uitgehaald. Mobdisguise wordt nog besproken tussen Sven en mij maar was UITERAARD niet mogelijk op Tendonsie zijn kutservers.

16. Baboenman Woodcutter DRC Player

jelle verkoop gewoon de skulls in shop hierdoor daalt de waarde van de skulls en worden ze niet meer verkocht omdat je er bijna niks meer mee verdient en zorch dan dat je ze alleen in /warp shop mag kopen anders een straf bijv. boete of tijdelijke ban. Dan is de kans groot dat veel mensen stoppen met verkopen en dat ook de iets minder rijke members ook een skull kunnen krijgen, maar doe dan wel dat je geen wither mag oproepen en maximum 2 skulls van ieder mag

• Like Like x 1
  17. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

Nou sorry dat ik het dan zeg hoor, maar als jij mensen een donatie functie geeft.
    En omdat er dan 1 ding weer gebeurd meteen weer een functie afpakt van die personen.
    Dan is doneren echt GEEN aanrader.
    Zorg dan dat je mensen in dienst neemt of via het plugin forum die je erbij helpen dan.
    Want door simpel weg gewoon iets weg te halen is wel zwaar overdreven maatregel.
    De ecenomy kan je op genoeg manieren herstellen en verbeteren.

Je verpest op deze manier echt de functies van donatie rangen.

En je krijgt al genoeg opties van andere mensen die hier reageren.
    Zorg dan tot er niks in de server is wat zoveel waard is, en zorg dat er 1 gemiddelde waarde is.
    Als voorbeeld dia blocks of anderen grondstoffen met een gemiddelde prijs.
    En laat al die onzinnege zeldzaams dan achterwegen, als er toch zoveel gekloot mee wordt.

En de eccenomy is nergens in belance. In minecraft niet en in de echte wereld niet.
    Daar heb je geen grip op.
    Dus net zoals in Nederland Belgie waar de eccenomy ook contineu veranderd door dingen, heeft het net zoals in minecraft TOTAAL GEEN ZIN om daar iets aan te proberen verandere.
    Want het gaat ze gangetje toch wel.

18. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Economy* onzinnige* economy* balance* economy* continu* veranderen*

Wij beslissen hier, als je daar niet akkoord mee bent trap het dan toch af en ga je eigen server maken.

Voor alles is een oplossing, dit is misschien nu niet de beste, maar dat kan altijd veranderen. Het was alleszins de snelste oplossing. Een oplossing op korte termijn. Lange termijn volgt.

• Like Like x 1
  19. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

Korte of lange termijn....
    Wat is het nou ?
    Het lijkt er dus wel op dat jullie vrij weinig onderzoek doen ervoor om te zoeken naar een betere oplossing maar jah.
    Hopelijk komt er dan nog eens iets "leuks/nuttigs" bij de donatie rangen.
    Waar dan ook zeker van is dat het niet wordt weg gehaald, en het ook nog aantrekkelijk maakt om uberhaupts te doneren.

20. younes Hunter DRC Player

• Like Like x 6
Thread Status:
Not open for further replies.