Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Dracindo, Sep 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Deze categorie is gemaakt om te ruilen met geld.
    Hier kun je dus topics aanmaken voor als je bijvoorbeeld survival geld wilt ruilen tegen kitpvp credits en om andere spelers te betalen die voor jouw een rang willen kopen.

Kopieer wel een van de 2 onderstaande formulieren als je dit soort topics wilt beginnen.

Geld van een server voor geld op een andere server:

MC naam:
    Ik wil geld voor: survival / kitpvp / factions / survivalgames /Skyblock (/prison)*
    Ik bied:

*Kies een van de servers door de andere te wissen.
    Geld voor een rang:

MC naam:
    Ik wil een rang van ____ euro in
    (vul server in)
    Ik bied:

Let op!
    - Als je in iemand zijn plaats doneert, hou dan zeker dat topic bij. Indien je opgelicht bent moet je ons het topic waar jullie gehandeld hebben laten zien. Je wordt niet terugbetaald en je krijgt ook geen rang in compensatie. De scammer krijgt dan wel een ban.
    - Als een server offline staat, handel dan niet met rangen / geld voor die server.
    Ruilen is op eigen risico en wij zijn niet verantwoordelijk!

Last edited: Feb 23, 2015
  2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

DISCLAIMER
    De eigenaar van DRC heeft het recht om elke server op ieder moment te resetten (indien gewenst of indien nodig). Het geld dat je dan hebt betaald krijg je niet terug. Als je rechtstreeks aan de server doneert voor dollars krijg je het, na reset wel terug.

• Like Like x 2
    • Informative Informative x 2
    • Useful Useful x 1
Thread Status:
Not open for further replies.