Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Troock, Feb 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troock Newbie DRC Player

Hey, mijn vriend Blood_SentinelI is gebanned op de server en heeft een paar dagen geleden om unban gevraagd (http://dutchrastacraft.nl/threads/unban-blood_sentineli.4278/). Dit verzoek is afgewezen, maar volgens mij is mijn vriend een beetje verkeerd begrepen. Daarom post ik dit zodat ik iets meer uitleg kan geven en hij misschien toch unban krijgt.

Blood_SentinelI was dus een paar maanden geleden gebanned vanwege reclame maken, volgens mij was dit hele lichte reclame en was hij niet of nauwelijks gewaarschuwd (ik weet niet zeker of dit waar is). Ik ben sindsdien op de server blijven spelen, maar mijn vriend kende de server niet echt en had niet zo'n behoefte om unbanned te worden. Nu nog een andere vriend van ons beiden ook op de server is gaan spelen wil Blood_SentinelI echter wel graag weer erop kunnen komen. Daarom heeft hij nu pas de moeite genomen een topic aan te maken.

In de topic vroeg hij of jullie in de chatlog wilden kijken, omdat hij zelf ook niet meer precies wist wat hij gezegd had, en hij hoopte nog een kans te maken op een unban in het geval van niet al te overdreven reclame. Het lijkt er in mijn ogen op alsof jullie het heel anders hebben opgevat. Het lijkt erop dat jullie dachten dat Blood_SentinelI dacht dat de chatlog niet meer zou bestaan en dat jullie hem daarom maar unban moesten geven. Dit was zeker niet zijn intentie. Hij dacht dat chatlog permament bleef bestaan, zelf denk ik dat ook (nog steeds). Als de chatlog werkelijk niet meer bestaat kan ik (en Blood_SentinelI waarschijnlijk ook) begrijpen dat hij te laat was en geen unban krijgt, als deze echter wel nog ergens diep in de serverfiles zit, zouden jullie er dan toch even naar willen kijken en eventueel hier posten? Dan kan mijn vriend zien wat hij verkeerd had gedaan en, in geval van lichte reclame, misschien unban krijgen.

Bedankt voor het lezen. Ik hoop dat jullie het begrijpen en een unban voor mijn vriend, na bezichtiging van de (hopelijk bestaande) chatlog, willen overwegen.

- Troock

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

reclame=reclame licht op zwaar.
    En regels niet duidelijk? het lijkt me duidelijk dat het op iedere server niet mag. OF JE NU WEL OF NIET DE REGELS LEEST!

3. Troock Newbie DRC Player

Maar is het altijd een permanente ban (licht of zwaar)?

4. hijden Redstone Miner DRC Veteran

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik ga gek doen. Eigenlijk is reclame gewoon een duidelijk verhaal. Nu denk ik dat jullie iets te verliezen hebben. Ik wil hem dus er weer op laten. Maar als 1 van jullie geintjes uit gaat halen, dan is de kans groot dat ik jullie alle drie eraf gooi. Houd elkaar dus een beetje in de gaten, dan doen wij dat ook.

- Maandagochtend [unbanned] -

Thread Status:
Not open for further replies.