Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by Konings1991, Aug 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Straight to the point:
    1. Als je in creative /home doet dan kom je in een "andere" creative waarbij je alles kan doen en verderop ook nieuwe biomes zijn gespawnt.
    2. Endereye kun je gooien in creative deze blijven vervolgens liggen en die worden volgens mij niet weggehaald
    3. in pvp heb je de telepads die brengen je terug naar de ruimte tussen pvp en de server hub. Als je eerst de gouden appel eet in pvp en vervolgens op een telepad gaat staan en daarna weer terug in pvp blijft de vorige appel continu actief en heb je ook een nieuwe
    4. in de server hub rijdt een mijnkarretje op een mini rails met een kistje erin daar heb ik mijn emerald ingedaan en nu is ie weg :d. Ik kon de mijnkar ook laten buggen en van de rails afvliegen

Misschien moeten jullie hier iets mee

Groetjes,
    Chris Konings

Edit:
    1. Ik en diamondhunter123 (dacht ik) kunnen niet in Creative als we de portal inlopen in de serevr hub dan worden we constant geteleporteerd en na 1 min staat er gekickt vanwege login time-out.
    2. Ik dacht dat iedereen unbanned was zoja waarom is DamienYeah niet unbanned??

Thread Status:
Not open for further replies.