Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by AngeloHo, Jun 17, 2015.

?

Wat vinden jullie van mijn suggesties?

1. Ik vind ze allemaal goed.

1 vote(s)
    10.0%
  2. Ik vind sommige goed en sommige slecht.

2 vote(s)
    20.0%
  3. Ik vind ze allemaal slecht.

7 vote(s)
    70.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Hoi,

Ik heb een paar suggesties.

suggestie 1

Het komt wel eens voor dat bepaalde spelers nutteloze berichten plaatsen om een hogere rank te krijgen. Het lijkt mij hierom een beter idee om ranks te geven per woord wat een speler zegt, in plaats van per bericht. Als dit wordt gedaan is er geen reden om een nutteloze berichten te plaatsen en zullen de nutteloze berichten wat minimaliseren.

suggestie 2

Er zijn veel berichten met suggesties, maar niet alle suggesties worden beantwoordt, dit komt denk ik omdat veel suggesties niet kunnen of slecht zijn. Toch uiten veel spelers hun meningen op suggesties waar Jelle waarschijnlijk nooit op zal reageren. Het lijkt mij hierom beter om de berichten die bij de thema suggesties horen, bij te voegen met het soort berichten die alleen voor staff bedoelt zijn. En als Jelle of weet ik veel het ermee eens is kan hij een bericht maken met een poll, en daar kunnen spelers laten zien wat hun ervan vinden. Als een speler het echt niet kan laten om zijn mening te geven kan die natuurlijk ook een conversatie maken/sturen naar de speler die een suggestie had gestuurd.

suggestie 3

Als iemand een unban topic maakt mag die niet gebruik maken van een poll. Dit snap ik wel, maar het lijkt
    mij dus logisch om de mogelijkheid om een poll te maken, weg te halen bij het maken van een unban topic.

Ik heb trouwens geen idee of dit allemaal ook kan.

Doei,

Last edited: Jun 17, 2015
  2. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

nee suggestie 3 niet want je kan zo even geld over maken naar iemand, screenshot maken en het geld weer terug storten en vervolgens bij een reset extra geld eisen

vb: stel ik ken jou van real life. ik koop een paysafe card en geef de code aan jou. "ik geef jou geld" ik krijg de rank en ik maak een screen. jij maakt het geld bijv. een maand later weer terug over naar mij. de staff kan nooit een heel jaar aan geld payen ect. terug kijken dus dit valt nooit te controleren.

Verstuurd vanaf mijn Swek volle Samsung S2+ vanuit mijn BMW X6M

• Like Like x 1
  3. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Daar heb je een punt. Ik heb die suggestie hierom verwijdert.

• Like Like x 1
  4. Brammes Guest

suggestie 1: who gives a f*ck? Ik denk dat 50% van alle mensen het niet intereseert of er nu gold miner, of obsidian miner onder zijn naam staat...
    suggestie 2: sommige suggesties zijn niet haalbaar (Drc is geen Hypixel, die huren een heel dev team, om plugins te maken precies zoals ze willen) En veel suggesties zijn al eerder voorgesteld.
    suggestie 3: Unban topics zijn voor de staff, dus ik stoor me er niet aan. (ik lees ze niet eens)

• Like Like x 1
  5. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

3: het lijkt me beter om het er wel te laten staan. Als ze dan een poll maken hebben ze duidelijk de regels van een unbantopic niet gelezen.

• Like Like x 1
  6. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

suggestie 1 ging niet over de ranks. Mijn punt was dat sommige mensen het irritant vinden dat er wel eens wordt gespamt. Volgens spammen sommige mensen omdat je punten krijgt per bericht.

suggestie 2 ging niet over dat jelle vaker op suggestie topic moet kijken. Maar dat er een regel moet komen dat members niet op suggestie topics mogen reageren. Mijn reden hiervoor is omdat niet alle suggesties worden geaccepteert, maar toch reageert iedereen op elke suggestie.

Voorbeeld: http://drcnetwork.nl/threads/afk-command.10387/page-2#post-103361

Dat zie je ook als ze niet gebruik maken van dit:

*Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

Dus waarom zouden ze een poll daarvoor gebruiken.

Thread Status:
Not open for further replies.