Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by AngeloHo, Jul 2, 2015.

?

Vond je de suggesties goed?

1. Ja,

1 vote(s)
    20.0%
  2. Ja, maar niet alle suggesties.

2 vote(s)
    40.0%
  3. nee,

2 vote(s)
    40.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik heb een paar suggesties.

Villager eggs verkoopbaar laten maken in de shop van Survival.

In de Admin shop kan je bijna alle dieren kopen. Het enigste wat ik nog mis zijn Villagers. Het zou fijn zijn als die toegevoegd worden.

De prijs die ik zou geven voor een Villager is: 3500

Losse spawners verkoopbaar laten maken in de shop van Survival.

Het komt wel eens voor dat er losse spawners worden geveild, maar omdat de Admin shop geen spawners verkoopt is het niet zo duidelijk wat de prijs van een losse spawner zou moeten zijn. Dit zou kunnen opgelost worden als dat wel wordt gedaan.

De prijzen die ik zou geven zijn:

Skeleton: 1.250.000
    Spider: 625.000
    Zombie: 1.125.000

Natuurlijk mogen die spawners niet veranderd worden, en als een speler toch probeert de staff te misleiden kan het strafbaar zijn.

Een warp zetten in de foodspawner van Survival.

Er is al een tijdje een foodspawner in survival, maar er zijn nog steeds mensen die vragen om eten. Vaak komt dit omdat ze niet weten dat er een foodspawner is in survival, dus leek het mij beter om een warp bij de foodspawner te maken, netals bij factions.

De command '/sell' toevoegen bij Survival en Factions.

In kitpvp bestaat er een command genaamd '/sell' je kan ermee spullen verkopen zonder op een sign te klikken. Dit zou ook handig kunnen zijn voor survival en factions. Als mensen bang zijn dat de adminshop dan geen nut meer heeft zou deze command ook voor een bepaalde rank toegevoegd kunnen worden, netals fly.

Een officele topic maken waar te zien is welke mods niet mogen.

Ik zag eens een topic waar je kan zien welke mods je wel mag gebruiken, maar dit zijn zover ik weet nooit officele topics. Ik zou het handiger vinden als een Admin een topic maakt over welke mods je niet mag gebruiken. Ik vind dit zelf erg handig omdat er per stafflid andere meningen zijn over welke mod een hack is. Ik had bijvoorbeeld van koolmees71 gehoord dat Brightness niet mocht, maar van Nobody4life hoorde ik dat het wel mag. Dit zal niet meer gebeuren als er goed wordt bekent gemaakt welke mods niet mogen.

Als ik voorbeeld wat een admin dan zou moeten maken:

Xray, hiermee wordt bedoelt alle mods met de mogelijkheid door muren heen te kijken of waarmee je iets kan zien wat je normaal niet zou kunnen zien zoals: radar, tracer etc.

Killaura, hiermee wordt bedoelt alle mods met de mogelijkheid waarbij je niet zelf hoeft te slaan zoals: Forcefield, autoclikker etc.

Automine, hiermee wordt bedoelt alle mods die dingen voor doen waardoor jij bijna niks hoeft te doen zoals: Autowalk, Autoarmor etc.

Fly, hiermee wordt bedoelt alle mods waarbij je op plaatsen kan komen waar je eigenlijk niet hoort te komen of mods die het makkelijker maken om ergens te komen zoals: Spider, Jesus etc.

De Nether resetten of regions maken in de Nether.

Het is lastig om een Blaze spawner te vinden. Ik gebruikte fly speed 3 om een Blaze spawner te vinden en het duurde me ongeveer een uur om er 1 te vinden. Ik had ook verhalen gehoord dat members 3 uur zaten te zoeken en maar steeds niks konden vinden. Het leek mij hierom een goed plan om de Nether te resetten of regions maken in de Nether.

Dat was het.

Doei,

• Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  2. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Looool, ik heb in het begin naar blaze spawners gezocht; 2 gevonden... Gister had ik claimblocks nodig en die 2 verkopen niet (en ik ben te lui om er een xp farm van te maken). Allebei gesloopt en claims abandoned ;)

• Like Like x 1
  3. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Dus omdat jij toen niemand kon vinden betekent het gelijk dat niemand blaze spawners wilt? Dat niemand het wou kopen komt misschien omdat niemand er geld wou aan uitgeven of omdat ze het geld niet hadden. Ik heb het trouwens over een member die Portugees is dus misschien sprak je alleen maar Nederlands en Engels en kon hij jou dus ook niet verstaan. Maar ff voor de duidelijkheid, mijn punt was dat de Nether vol is en op de plekken waar het niet vol is kan bijna niemand komen, dus leek het mij een goed plan om regions te maken in de Nether of het te resetten.

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dit is te OP voor onze "economy" survival.
    Deze zijn enkel te verkrijgen via de lucky votes om het super rare te maken. Het maakt het dan ook leuker om te voten én anders zou de server serieus beginnen laggen.
    Done: /warp foodspawner
    Het zou té veel tijd in beslag nemen om de volledige shop, laat staan enkele items zo te laten verkopen. Als er dan prijzen aangepast moeten worden moet dat in de files en ingame.
    Ik zal vragen of iemand van het staffteam dit samenstelt.
    Ik kan niet zomaar de nether resetten, dan zouden te veel mensen hun spullen kwijt zijn.

• Like Like x 2
    • Winner Winner x 1
  5. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Waarom denk je dat?

Ik had de prijzen ook expres 'extreem' hoog gemaakt, maar ik snap je punt.

Mooi.

Niet aan gedacht.

Mooi.

Ik zag een suggestie topic waar iemand vroeg of er regions in de Nether kunnen komen, kan dat wel?

Thread Status:
Not open for further replies.