Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by AngeloHo, Aug 27, 2015.

?

Vond je de suggesties goed?

1. Ja,

1 vote(s)
    6.7%
  2. Nee,

5 vote(s)
    33.3%
  3. Sommige waren goed.

9 vote(s)
    60.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Hallo, ik heb een paar suggesties.

1. Het uitzetten dat villagers kunnen paren.

Het lijk mij het beste om ervoor te zorgen dat villagers niet meer kunnen paren. Als spelers dit nu nog villagers willen kunnen ze dat alleen doen via villager zombies, villager dorpen en (als Jelle dit nog wilt toevoegen) Villager eggs

Waarom?:

Een speler hoeft niks te doen nadat hij een villager farm heeft gemaakt, dit is omdat villagers automatisch paren. Als je dus een villager farm maakt en er 2 villagers instopt worden het na een tijdje 20 villagers zonder iets te doen.

2. Niet meer de mogelijk te hebben dat je de zelfde command 2x achter elkaar kan doen (alleen voor normale members).

Het was eerst niet meer mogelijk om 2x een bepaalde command achter elkaar te doen. Dit was heel vervelend voor donators, omdat commands zoals /heal, /feed en /workbench niet meer goed uitgevoerd konden worden. Dit is hierom weer uit gezet, maar het lijkt mij dan toch het beste om dit weer aan, maar dan alleen voor normale members.

Waarom?:

Ik kan me niet herinneren dat ik een donator met /afk heb zien spammen. Het zijn altijd normale members. Daarbij zijn de meeste commands die je soms weleens 2x achter elkaar moet doen van donators.

3. Het in Skywars aanzetten dat normale spelers ook kunnen stemmen wat voor soort zwaarden/pantser er komt.

Als je VIP of hoger bent kan je stemmen welke soort panters en zwaarden er komen in de kisten. Het lijkt mij beter dat je als normale member ook kan stemmen, maar dat bij elke rank je stem voor meer telt, dus bijvoorbeeld:

Member stem: 1 punt
    Vip stem: 3 punten
    Vip+ stem: 4 punten
    MVP: 6 punten

Waarom?:

Er is vaak in 1 potje maar 1 VIP, dus als hij nou voor de slappe zwaarden en pantser kiest en dan zelf de kit Archer neemt is het voor hem makkelijk om iedereen om hem heen dood te schieten.

2. MeMatty Event Team Event Team

1. Je mag niet meer dan 5 villagers, dus dit heeft niet erg veel zin.
    2. Dit zou ik niet bij alle commands doen. Je kan dan bijvoorbeeld maar 1x /back doen wat voor members erg irriterend is vgm? Maar het survival gevoel komt er dan wel weer tot leven.
    3. Je hebt een goed punt, maar hiervoor is het dus de bedoeling dat mensen gaan doneren.

3. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

1. Villagers luisteren niet naar de regels.

2. Als dat zou kunnen zou dat fijn zijn ja.

3. Het jaagt eerder mensen weg.

4. MeMatty Event Team Event Team

1. Dan moet je de villagers ook niet bij elkaar zetten in een farm. :confused:
    2. Weet ik :p
    3. Heb het ff opnieuw gelezen en ja je hebt gelijk, de archer kit is wat OP. Hiervoor zou dan een oplossing voor verzonnen moeten worden, maar ik kan zo snel niet iets verzinnen.

5. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

1. Denk jij echt dat elke member in DRC de regels heeft gelezen? Nee, daarom moet dit toegevoegd worden. Niet omdat ik zo graag mijn villagers bij elkaar wil zetten, maar omdat niet iedereen de regels kent of wilt gehoorzamen en dus dat mensen villager farms gaan maken met 20 villagers.

3. Waarom zou je kits veranderen terwijl ook gewoon members de mogelijkheid kan geven om te stemmen? Dit is leuker voor hun en dat zorgt er weer voor dat ze langer blijven.

6. MeMatty Event Team Event Team

1. Dus ik kan dan niet meer villagers laten breeden alleen maar omdat andere mensen de regels overtreden? Dat klinkt/is dan ook weer erg oneerlijk.
    3. Langer blijven denk ik niet. Er is eigenlijk helemaal niet vaak een vip online, tenzij het iemand is die vip is en die we niet kennen. (portugees) Die puntentelling is denk ik niet een goed idee, dan is bijna elk potje wel OP. Ik zou dan alleen de vip/vip+/MVP kits wat slechter maken. (Hierbij bedoel ik vooral de archer kit) Anders leid Jelle aan verlies.

7. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

3. Hoe wil je de Archer kit minder goed maken? Ik heb VIP en de kit is een normale boog met een halve stack arrows? Hoe wil je dat minder goed maken? En trouwens wat je als donator kan met arrows kunnen members ook met eggs / snowballs

8. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

1. Wat??

Ik: '1. Villagers luisteren niet naar de regels.'

Jij: '1. Dan moet je de villagers ook niet bij elkaar zetten in een farm. :confused:'

Ik: '1. Denk jij echt dat elke member in DRC de regels heeft gelezen? ....'

Jij: '1. Dus ik kan dan niet meer villagers laten breeden alleen maar omdat andere mensen de regels overtreden? Dat klinkt/is dan ook weer erg oneerlijk.'

Je zegt eerst dat je maar je villagers niet bij elkaar moet zetten (wat ervoor zorgt dat ze niet meer kunnen breeden) en dan maakt het je opeens uit dat je ze dan niet meer kan breeden. Welke wordt het?

Daarbij kan dan nog wel villagers maken zo: 'Als spelers nu nog villagers willen kunnen ze dat alleen doen via villager zombies, villager dorpen en (als Jelle dit nog wilt toevoegen) Villager eggs'

Je hebt dus dan nog 2 mogelijkheden en heel misschien 3.

En nee het is niet eerlijk, maar er gebeuren soms wel dingen bij DRC die niet eerlijk zijn zoals:

Shop prijzen veranderen. Sugercanes kunnen niet meer verkocht worden, dit is omdat mensen er misbruik van maken, dus mensen kunnen niet meer sugercanes verkopen omdat andere mensen de regels overtreden, dit is natuurlijk niet erg omdat het de server helpt, maar waarom zou mijn idee dan wel erg zijn?

3. Ik zie af en toe wel 1 of 2 VIP's online.

' Die puntentelling is denk ik niet een goed idee, dan is bijna elk potje wel OP.' en dat is erg want? Daarbij heb je als donator meer kans te krijgen wat je wilt alleen is het minder effectief, dit is gewoon beter omdat elk potje nu draait wat de meerderheid van het potje wilt.

'Ik zou dan alleen de vip/vip+/MVP kits wat slechter maken. (Hierbijbedoel ik vooral de archer kit)'

De archer kit is wel vaak genoeg generfed. Laten we maar wat anders veranderen.

'Anders leid Jelle aan verlies.'

Oke Jelle kan ook aan verlies leden als de archer kit slechter wordt gemaakt, want waarom zou ik een slechte archer kit willen hebben?

9. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Zijn deze suggesties voor alle servers of meer voor specifieke servers?
    Het breeden van villagers uit op SkyBlock zou het einde van SkyBlock zijn denk ik :P

• Like Like x 1
  10. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

1e voor survival en factions

2e voor alle servers

3e voor skywars

Sorry dat was ik er vergeten bij te zetten.

11. MeMatty Event Team Event Team

1. Bij: Dan moet je de villagers ook niet bij elkaar zetten in een farm. :confused:' bedoelde ik dat je dat ook niet moet doen om te voorkomen dat je 20 villagers krijgt (volgens jou). En nu moet er dus een verandering komen dat het breeden wegmoet? Het is een regel dat je niet meer dan 5 villagers mag, dan moeten hun gestraft worden, niet ik. En die sugarcanes verkopen stond nergens in de regels dat je niet teveel sugarcanes mag verkopen of zoiets. De regel van de villagers is gewoon duidelijk aangegeven, dus dan moet je je er ook gewoon aan houden.

3. 'Oke Jelle kan ook aan verlies leden als de archer kit slechter wordt gemaakt, want waarom zou ik een slechte archer kit willen hebben?' Waarom zou je alleen doneren voor de archer kit? De archer kit is gewoon te OP en die andere kits zijn daardoor overbodig geworden. Dit is zonde van die andere kits. Eigenlijk maken we gewoon misbruik van de archer kit, om het zo te zeggen. Ook zijn er nog genoeg andere gamemodes (survivalgames, hide and seek, stealingcreation) met vip/vip+/MVP waarvoor je dan doneert.

Oke, VIP dan niet he, maar VIP+ en MVP wel. En ja er zijn ook eggs en snowballs, maar wees eerlijk, een bow is toch veel fijner? En als je een bow vind, dan heb je maar weinig arrows, dus vandaar.

• Like Like x 1
  12. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

Ja, maar al die members hebben niks betaald, en degene die VIP hebben wel, dus hoe eerlijk is het dan de archer kit te verslechteren

13. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

'En die sugarcanes verkopen stond nergens in de regels dat je niet teveel sugarcanes mag verkopen of zoiets. De regel van de villagers is gewoon duidelijk aangegeven, dus dan moet je je er ook gewoon aan houden.'

Art. 26:Elke glitch of bug moet onmiddelijk meegedeeld worden aan de staffleden. Niet enkel het misbruiken van bugs, maar ook het verzwijgen zal worden bestraft!
    Deze regel houdt in dat je elke glitch of bug moet vermelden aan de staff. Als je deze achterwege houdt en/of gebruikt zal je gestraft worden. Een glitch of een bug is eigenlijk een fout in het systeem van DRC, waar jij dus plezier mee kan beleven of geld mee kan verdienen.

Dat teveel mensen sugercanes verkochten werd gezien als een bugg. Omdat mensen deze regel braken werd sugercanes niet mee verkoopbaar, dus omdat er mensen waren die de regels hadden overtreden moest iedereen daarvan last hebben. Dit is ook het zelfde met mijn idee. Mensen overtreden de regels en jammer genoeg moeten andere mensen er last van hebben.

'Waarom zou je alleen doneren voor de archer kit? De archer kit is gewoon te OP'

De archer kit is nou eenmaal een goeie kit, dit betekent niet dat het OP is.

'Dit is zonde van die andere kits.'

Kijk de reden dat jou idee niet kan is omdat als hij zijn kits nerfed gaat niemand de kits kopen en als hij de kits beter maakt is het te OP, dus is het beter om het stemmen weg te halen of te veranderen.

'Ook zijn er nog genoeg andere gamemodes (survivalgames, hide and seek, stealingcreation) met vip/vip+/MVP waarvoor je dan doneert.'

Dit is irrelevant, als ik veel Skywars speel en ik wil doneren zodat ik betere kits heb koop ik echt niet VIP zodat ik ook VIP heb in andere gamemodes, want ik speel die andere gamemodes toch niet.

14. MeMatty Event Team Event Team

Tja.. Ik stop maar met deze discussie, ik vind het gewoon geen goed idee. Dat jij mijn mening niet waardeert en er alleen maar op ingaat is niet mijn schuld.

Daarom zeg ik toch ook VIP+ en MVP?

15. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

'Tja.. Ik stop maar met deze discussie, ik vind het gewoon geen goed idee.'

Dat mag je vinden, maar zolang je niet een goeie reden hiervoor hebt heb ik liever dat je mijn poll gebruikt.

'Dat jij mijn mening niet waardeert en er alleen maar op ingaat is niet mijn schuld.'

Ik heb nooit gezegd dat ik jouw mening niet waardeer, als jij jouw mening hier wilt laten weten moet je ook accepteren dat ik daar weer mijn mening over heb, als je dat niet kan accepteren moet je ook niet hierop reageren.

16. MeMatty Event Team Event Team

Als je het zo graag door wilt laten gaan. :confused:
    'Dat teveel mensen sugercanes verkochten werd gezien als een bugg. Omdat mensen deze regel braken werd sugercanes niet mee verkoopbaar, dus omdat er mensen waren die de regels hadden overtreden moest iedereen daarvan last hebben. Dit is ook het zelfde met mijn idee. Mensen overtreden de regels en jammer genoeg moeten andere mensen er last van hebben.'
    Ik zelf zie dit niet als een bug. Tenslotte heeft het staff team de verkoop prijzen er zelf neergezet.
    'De archer kit is nou eenmaal een goeie kit, dit betekent niet dat het OP is.'
    Oke, OP is niet het goeie woord daarvoor, maar het zit er wel erg in de buurt. Als je een MVP archer kit kan, dan heb je in een kleine wereld zo alle spelers van het eilandje af. Ikzelf ben ook VIP+ en verlies zelden met skywars. Dit maakt het juist stom, vandaar dat ik dus ook bijna geen skywars meer speel en ik het graag zie als de archer kit wat verslechterd kan worden. Ook is dit frusterend voor medespelers. (Zoals jij ook al zei) Hierbij zou je dan denken: 'Waarom selecteer je dan je archer kit?' En ja, ik weet dat dat dan niet logisch klinkt, maar als ik mijn archer kit doe dan doe ik het alleen bij grote werelden. Als ik mijn archer kit bij kleine werelden doe, dat zet ik vaak OP chests aan.
    'Kijk de reden dat jou idee niet kan is omdat als hij zijn kits nerfed gaat niemand de kits kopen en als hij de kits beter maakt is het te OP, dus is het beter om het stemmen weg te halen of te veranderen.'
    Om het even duidelijk te maken:
    - Als de stemmen weggehaalt worden, dan winnen de donators alleen maar, omdat ze goeie kits hebben. Dit zorgt ervoor dat er mensen weggaan uit frustratie. (Zeg jij)
    - Als we de stemmen veranderen, dan is het (bijna) alleen maar OP en dan gaat er niemand meer voor VIP (enz.) doneren, dus minder geld voor Jelle. (Zeg ik)
    - Kits beter maken, zodat alles even goed is, maar dan is het te OP. Hierbij krijgt Jelle wel meer geld, maar voor de mensen die niet kunnen/mogen doneren is het niet leuk.
    - Kit(s) slechter maken, zodat alles even goed is, maar dan gaat er niemand doneren. Dit is fijn voor de member, maar Jelle krijgt wel minder geld.

Hieruit kan je dus halen dat er bij elk idee wel een nadeel zit. Misschien moeten we daar dus een tussenweg voor vinden?
    Misschien dat je pas bij MVP de archer kit krijgt en dat je bij VIP maar 3 soorten kits kan? Bij VIP+ 6? (enz.)
    Daarvoor moeten er dan wel meerdere kits voor gemaakt worden. Dit is maar een idee.

17. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

'- Als de stemmen weggehaalt worden, dan winnen de donators alleen maar, omdat ze goeie kits hebben. Dit zorgt ervoor dat er mensen weggaan uit frustratie. (Zeg jij)'

Dit heb ik niet gezegd, maar laten we net doen alsof jij dat hebt gezegd. Dit klopt niet ik heb namelijk Andie (iemand die veel skywars speelt) horen zeggen toen ze nog member was dat ze de stem systeem erg irritant vond. Ik heb haar nooit horen zeggen dat ze te kits te sterk vond en als ik zelf moet zeggen is dat ook niet zo, want als de spelers gewoon hun armor snel aandoen is er niks aan de hand. Het is dus niet erg als de stemmen worden weggehaald.

'- Als we de stemmen veranderen, dan is het (bijna) alleen maar OP en dan gaat er niemand meer voor VIP (enz.) doneren, dus minder geld voor Jelle. (Zeg ik)'

Ja waarschijnlijk is het meestal dan OP, maar in OP heb je alsnog zelden een boog en pijlen in je kist, dus is de kit Archer alsnog handig. En de donators hebben alsnog meer kans dat het de kist is die hun willen, maar dan wat minder erg dan eerst. Het is dus ook niet erg als de stemmen worden veranderd.

'- Kits beter maken, zodat alles even goed is, maar dan is het te OP. Hierbij krijgt Jelle wel meer geld, maar voor de mensen die niet kunnen/mogen doneren is het niet leuk.'

Dit vond ik niet goed.

'- Kit(s) slechter maken, zodat alles even goed is, maar dan gaat er niemand doneren. Dit is fijn voor de member, maar Jelle krijgt wel minder geld.'

Dit vond ik niet goed.

'Hieruit kan je dus halen dat er bij elk idee wel een nadeel zit. Misschien moeten we daar dus een tussenweg voor vinden?'

Nee, ik heb zoiets laten zien dat er niks mis als de stemmen worden veranderd/weggehaald.

'Misschien dat je pas bij MVP de archer kit krijgt en dat je bij VIP maar 3 soorten kits kan? Bij VIP+ 6? (enz.)
    Daarvoor moeten er dan wel meerdere kits voor gemaakt worden. Dit is maar een idee.'

Nee, VIP is dan nutteloos, dan kan je net zo goed VIP verwijderen.

18. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Euhm. Angelo, Je zegt je hoeft niks te doen en ze breeden, maar je moet toch met ze blijven traden nu voor ze ''willing'' worden om überhaupt te breeden.

19. MeMatty Event Team Event Team

'Dit heb ik niet gezegd, maar laten we net doen alsof jij dat hebt gezegd. Dit klopt niet ik heb namelijk Andie (iemand die veel skywars speelt) horen zeggen toen ze nog member was dat ze de stem systeem erg irritant vond. Ik heb haar nooit horen zeggen dat ze te kits te sterk vond en als ik zelf moet zeggen is dat ook niet zo, want als de spelers gewoon hun armor snel aandoen is er niks aan de hand. Het is dus niet erg als de stemmen worden weggehaald.'
    Ik heb heel lang met Andie samen skywars gespeelt. :/
    Toen zij nog member was, was de skywars update nog niet geweest. Ook ben ikzelf dus een VIP+ en heb vaak dat mensen zich aan mij irriteren. (Zoals mij "uitschelden" en leaven in een potje als ze merken dat ik erin zit) Dit deel is dus een mening van Andie, maar bij andere members is dit totaal anders.
    'Ja waarschijnlijk is het meestal dan OP, maar in OP heb je alsnog zelden een boog en pijlen in je kist, dus is de kit Archer alsnog handig. En de donators hebben alsnog meer kans dat het de kist is die hun willen, maar dan wat minder erg dan eerst. Het is dus ook niet erg als de stemmen worden veranderd.'
    Als ik OP aanzet en mn bow bij me heb, heb ik bijna niets aan mijn bow. Tenzij je MVP bent, aangezien er punch op staat.
    Ik heb er alleen wat aan om mensen van een brug af te schieten, maar normaal kan ik met mijn power ook gewoon 3 pijlen op ze schieten en ze zijn dood. (Leather armor heeft dan dus ook niet veel zin, diamond wel)
    'Nee, VIP is dan nutteloos, dan kan je net zo goed VIP verwijderen.'
    Je hebt VIP ook voor het stemmen en voor het krijgen van golden apples, dus het is niet nutteloos.
    En het was btw maar een snel ideetje.

20. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Leuk! Hoe ga je deze gamemode noemen? Nerfed-OP-Survival?...

• Funny Funny x 1
Thread Status:
Not open for further replies.