Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by theovanwerkhoven, Aug 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. theovanwerkhoven Newbie DRC Player

Hoi alle drc'ers , ik heb vandaag een paard aangeschaft en ben tijdens mijn rit terecht gekomen in een stroming gekomen van water dat iemand om zijn huis had gemaakt , hierdoor werp ik iedere keer van mijn paard gedrukt waardoor ik mijn paard niet meer uit de diepte kon helpen. Ter gevolg hiervan ben ik mijn paard nu al na een paar uur weer kwijt.

Hopelijk kunnen jullie er wat aan doen , of ten minsten erop letten als mensen een gracht om hun huis heen bouwen dat er geen stroming ontstaat.

2. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Gebruik een lead om hem eruit te trekken, dat is basic paarden equipment (kan je inb admin shop kopen)

3. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Kunnen de creepers dan ook geen damage doen?
    En kunnen zombies gewoon weer mensen zijn?
    En mogen dan ook nog de spinnen kleiner en de skeletons geen boog hebben?
    Dankje!

#fuck real minecraft.

Dit is gewoon normaal minecraft een paard komt niet uit een stukje stromend water.
    Hat je idd een lead voor moeten meenemen en niet gaan zeuren hier dat de staff zich op nutteloze dingen moet gaan letten.

• Like Like x 1
  4. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Een beetje rustiger kan wel Volhaas? Hij vraagt het aan alle DRC'ers en hij vraagt het ook nog is netjes... Zeg bijv. dat hij een lead moet gebruiken i.p.v. van hem duidelijk te maken dat het lekker niks boeit. Het topic is niet bepaald nodig maar vragen en informatie delen kan geen kwaad en doet geen pijn... :confused:

5. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Ik snap wat je bedoeld, maar ik geef op een vreemde manier wel het goede andwoordt.

Je paard verdrinkt gewoon bij omlaag stromend water, net zoals een skeleton aimbot heeft.
    Niks aan te doen.

Thread Status:
Not open for further replies.