Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by geurtjan2000, Jan 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geurtjan2000 Newbie DRC Player

Ik kwam laatst online, ik maak mijn huisje af, ik denk: laat ik maar eens bij mijn paarden kijken, ik kijken paarden foetsie! Ik denk zelf dat ze gekilld of gestolen zijn.

Ik heb me netjes aan de regels gehouden door maar 3 paarden 1 ezel en een muilezel in mijn stallen te houden.

Naast mijn claim heb ik ook nog andere mensen zitten, die hebben ook 3 paarden, dus miss heeft een mod dit als 2 paardenfarms op 1 claim gezien en heeft mijn paarden gekilld.

De stallen staan er nog, ik hoop dat de staff met een oplossing kan komen, maar het kan ook zijn dat jullie zeggen volgens de regels: wij vergoeden niks

MVG

geurtjan2000

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Door een bug met de files van de server, is iedereen alle dieren kwijt geraakt.

We bieden hiervoor onze excuses aan

3. geurtjan2000 Newbie DRC Player

Oké dan weet ik dat nu dankjewel!

MVG

geurtjan2000

4. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Eeuhm sorry dat ik hier reageer ik weet niet of ik dat mag maar ik heb al men dieren wel nog of. Ik weet het niet he ;o maar ze zitten er wel nog.

5. elinepost9 Stone Miner DRC Player

Je mocht volgendsmij alleen niet reageren in unbann apps...

Maar ik heb mijn paarden en schapen ook gewoon nog! Het zou kunnen dat sommige regions geen dieren hebben verloren?

Thread Status:
Not open for further replies.