Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Rodney, Feb 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rodney Newbie DRC Player

Beste DutchRastaCraft Mods,

Naam: Rodney
    Wat heb ik gedaan: Ik had mijn telefoon op de spatiebalk gelegd zodat ik bleef springen en ik had gescholden met het zelfstandig naamwoord 'Kkr'.
    Ik had gezegd dat ik echt ''kkr naar werd van CRAZYDUTCHMEN1'' Hij zat maar in de chat te spammen; Kom pvp noobies kom dan ik had het al een paar keer vriendelijk gevraagd om daar mee te stoppen. Ik dacht dat ik in de Faction Chat zat en het alleen tegen Stan zei maar ik zat nog in de Public chat. Het spijt me maar ik kan er echt heel naar van worden als mensen blijven spammen: '' Noobies kom pvp dan'' en dat van 's morgens tot 's avonds laat. Ik zal me proberen in te houden maar geen een mod doet er wat aan en daar raak ik gewoon ge-irriteert van. Mijn excuses voor het schelden.

Ik ben geband door: RobinWiel
    In de faction server

Spam van CRAZYDUTCHMEN1 : http://puu.sh/6Q2QW.png

Mvg,
    Rodney

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste Rodney,

Het klopt dat ik je heb gebanned voor het gebruiken van een of andere AFK-macro en het schelden met een hele nare ziekte.
    Ten eerste, ik kijk nu alleen even naar wat jij fout hebt gedaan. Ik laat je bij deze weten dat er ook enkele consequenties zullen zijn voor CRAZYDUTCHMEN1 vanwege het spammen.

Echter, ik vind het heel raar en naar dat jij "kkr naar wordt" van iemand die aan het spammen is.
    Je hoort niet met deze ziekte te spotten, het is een verschrikkelijke ziekte. Daarvoor maakt het niet uit of je het tegen iemand in een factionchat stuurt of dat het in de global chat komt. Mensen die dat lezen moeten hierdoor misschien wel terugdenken aan een enorm zware periode, waarin ze mensen zijn kwijtgeraakt aan die ziekte.

Dit is voor mij al genoeg om je gebanned te laten, maar je hebt ook nog eens een andere regel geschonden:
    Niet alle regels gelden voor Factions, maar je had kunnen begrijpen dat deze regel ook van toepassing is in de Factions-server.
    Of je dit nou doet door een programma of door je mobiel op je spatiebalk te leggen, dit is niet toegestaan.
    Er waren ondertussen 120 skelly's gespawned, hierdoor gaat de server eeenoooooorm laggen als iedereen dit zou doen.

Voor mij dus twee goede redenen om je niet te unbannen.

• Like Like x 1
  3. Rodney Newbie DRC Player

Beste Robinwiel,

Ik vind het best wel onduidelijk welke regels wel en niet voor Factions gelden, Als ik in de chat vraag of afk pools (Afk-Methods) mogen hoor je ook regelmatig ja. Van de ene kant begrijp ik het ook wel dat de server ervan gaat laggen. Maar ik was heel even naar de wc en dacht dat het wel even 10minuutjes kon, Sorry.

En ja ik weet dat ik niet met kkr had mogen schelden. Daar heb je volledig gelijk in, het spijt me daarom ook en voor de mensen die ik misschien gekwest heb. Als ik er mee scheld denk ik niet aan de ziekte. Sorry, maar ik kan er ook niet tegen als iemand de hele tijd loopt te spammen dat ik noob ben. Ik kan daar niet tegen ik kan op dat soort punten erg agressief worden en gestrest waardoor ik begin te schelden met woorden die eigenlijk niet mogen. En waarvan ik achteraf spijt van krijg

Mvg,
    Rodney

4. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste Rodney,

Ik snap dat dit een beetje onduidelijk is, en zal doorgeven dat er duidelijke regels voor factions moeten komen.
    Ik heb inderdaad gezien dat je niet enorm lang weg was, dus ik zal dit voor deze ene keer door de vingers zien.

Ik ben blij dat je je excuses hebt aangeboden en snapt dat het gewoon niet kan om met deze ziekte te schelden.
    Ik ga je daarom een tweede kans geven en je permanente IP-ban omzetten in een tempban.
    Dit zal wel betekenen dat je vier weken geband blijft, geloof me, dit is een zeer lichte ban in dit geval.
    Ik hoop dat je hierdoor de ergheid van deze situatie begrijpt en het hierna nooit meer zal doen.

Twee tipjes:
    • Kom in de tussentijd niet met een ander account online. We zullen dit merken en dan zal je kans op een unban compleet weg zijn.
    • Als je in de toekomst nog eens gesnapt wordt voor het schelden met een ziekte dan zal je niet meer terugkomen.

• Like Like x 2
  5. Rodney Newbie DRC Player

Beste Robinwiel,

Bedankt! Voor deze 2de kans.

En met een ander account online komen? Geld dat ook voor me broertje? Of mag hij wel gewoon door spelen?

Mvg,
    Rodney

6. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Hoe lang, op welke server speelt hij, en hoe heet hij?

7. Rodney Newbie DRC Player

Zijn naam is EpicParty Irl naam is Ruben
    Hij speelt soms met mij en me irl vrienden op de faction server (In onze Faction)
    Hij kwam iets later in stromen dan ons en hij is 14 jaar
    Ik heb trouwens ook gescheiden ouders en ik ga elke week van me vader naar mijn moeder (Ter informatie)

Mvg,
    Rodney

8. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Oke, hij zal als het goed is gewoon op de server kunnen.
    Het is alleen niet de bedoeling dat jij op zijn account gaat spelen.
    Nogmaals, je zal in de gaten worden gehouden!

#Speler tempbanned
    #Topic gesloten

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.