Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by KelvinZomer, Apr 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KelvinZomer Newbie DRC Player

IGN Naam: KelvinZomer

Wat Heb Je Gedaan: Plaatsen Van Signs In KitPVP.

Wie Heeft Je Geband: Ik weet helaas niet hoe en waar ik kan zien door wie ik ben gebant. Hopelijk accepteren jullie dit nog wel.

Bewijs: http://prntscr.com/6vn18a

Ik weet het, ik ben stom geweest. Het was niet mijn bedoeling om bordjes te plaatsen in de KitPVP. Zelf ook omdat ik geneens wist dat het kon, Ik wist niet dat het zo ver kon komen. Ik heb er enorm veel spijt van voor wat ik heb gedaan. Ik was in de KitPVP en ik doodde iemand. Opeens krijg ik 2x16 stacks bordjes. Dus ik dacht, laat ik het is proberen om het te plaatsen. Dus ik plaatste een bordje en dacht ''ach het is toch maar een grapje''. Helaas was ik iets te ver gegaan. En daarom heb ik er ook heel veel spijt van. Ik hoop dat ik nog een tweede kans kan krijgen voor wat ik heb gedaan.

Met Vriendelijke Groet: KelvinZomer

• Funny Funny x 1
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Omdat je nu meer dan een maand banned bent, zal ik je unbannen. We verwachten wel dat je de volgende keer iets laat weten in plaats van signs te plaatsen. Dus geen 2de keer.

Topic gesloten
    Speler morgenvroeg unbanned

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.