Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by PlacingPictures, Jul 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PlacingPictures Newbie DRC Player

-[*] PlacingPictures
    -[*] Faction's
    -[*] Het woord ; '' Kanekr ''
    -[*] Datum en tijd ; Volgens DH. Luukgamekanaal '' 7 Juli Zelf weet ik het ook niet ''
    -[*] Bewijs ; Aan gegeven in bericht.

Beste DRC Network,

Dit is een aanvraag van een unban voor het account ; '' PlacingPictures ''
    Ik heb een aantal dagen het woord ; '' Kanekr '' Gezegt en daarvoor
    ben gereport. Het was totaal niet geleid naar : '' Kanker '' Wat DH. Luukgamekanaal dacht.

Hoe het gebeurt : Ik was boos omdat ik dood was gegaan door een glitch, En daar door ging ik op me Toetsenbord zitten rammen. En vandaar stond er ; '' Kanekr '' Zonder dat ik zat op te letten.
    Het wat totaal niet de bedoeling om de server zwart te zetten. Want het was in '' /F chat Truce ''
    En als ik dat zou doen zou ik meer detail geven en uitleggen waarom.

Hier heeft u nog een foto van het scenario.

Als u meer informatie over het scenario wil weten, Ik heb een skype gesprek met xXBehringerXx en hij heeft mij gehoort met rammen.

Ik hoop u hier goed geinfomeert te hebben.

M.V.G [GloryHunters] PlacingPictures
    SVE
    Datum ; 7/8/2015

Attached Files:

• Funny Funny x 4
    • Agree Agree x 2
  2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik heb je topic verplaatst naar unban aanvragen omdat je een unban aanvraagt

Je bent banned door @drdoct hij zal je helpen. Let wel op hij is Engels.

3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Denk je nu echt dat we dit geloven? Toevallig dat de worden "die" en "server" wel goed getypt zijn. En als ik 100 keer random op mijn toetsenbord zou rammen, zou ik waarschijnlijk 0 keer dat woord getypt krijgen wat op die ziekte lijkt. Ik denk dus dat het gewoon een typefout is en je weldegelijk die ziekte bedoeld.

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 2
  4. PlacingPictures Newbie DRC Player

Mijn Oprechte exuses dan als u het zo ziet. En ten 2de ik zie er geen scheldwoord in. Dus theoretisch gezien is het niet een scheldwoord.

• Agree Agree x 1
  5. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Klopt, theoretisch gezien niet. Maar we weten beide wat je wilde typen. Het zijn maar 2 letters verschil. Laten we @drdoct zijn reactie afwachten. Kijken hoe hij ertegen aan kijkt. Voor mij is het wel duidelijk in ieder geval.

• Like Like x 1
  6. PlacingPictures Newbie DRC Player

Beste Xcnix,

Ik denk dat we hier wel over zijn uitgesproken, En dat er niet veel meer over te vertellen is. Het enige wat ik ook zou doen als ik de kans er voor kreeg is in het gevolg geen worden te typen die op '' Kanker '' lijken. Ik hoop dat ik unbanned word want ik wil
    heel graag weer met me vrienden spelen.

M.V.G [GloryHunter] PlacingPictures
    SVE
    Datum 7/8/2015

• Like Like x 2
  7. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Je hebt hier alweer zo lopen draaien en liegen. Boven alles heb je nog steeds niet toegegeven dat je enorm fout zit door willens en wetens de server uit te schelden. Of je nou per ongelijk of expres het woord fout hebt getypt maakt mij niets uit. Je intenties zijn fout en dat je dat nog loopt te ontkennen is gewoon liegen.

Als je dan ook nog zo'n mannetje denkt te zijn door een theoretische discussie aan te gaan wat er daadwerkelijk staat dan hoef ik je nooit meer te zien.
    Walgelijk!!!!!

• Winner Winner x 4
    • Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
    • Friendly Friendly x 1
  8. drdoct Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

As you can see, I've asked for Xcnix and Koolmees71 for their input on this because of the language involved. After consideration from around half the staff, your unban request is denied. Feel free to make another one next month.

• Winner Winner x 1
Thread Status:
Not open for further replies.