Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by timbremer, Apr 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. timbremer Woodcutter DRC Veteran

naam:runjoren297
    datum:3 april
    ik was bezig een platform te maken en ik had er bijna 1 uur over gedaan en ik had nog niks geclaimt want ik wou sparen zodat ik het platform kon claimen maar toen kwam runjoren297 er aan vliegen en hij wist dat ik er lang aan het gewerkt en toen claimde hij mijn stuk en plaatste dit bord en tpde ongewenst door naar mijn vriend wpinda
    2013-04-03_17.14.46.png

2. Brammes Guest

Je kan altijd je claim groter maken, ik kan nu niet op drc .
    Ik heb het doorgegeven aan de andere moderators/admins.
    Ze zullen hier zo naar kijken

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Er is maar 1 regel: wie het eerst claimt heeft het stuk. Niet claimen betekend grieven. Je had het dus moeten claimen. Opsparen is geen optie. Je kunt namelijk je stuk altijd groter maken

4. joren297 Woodcutter DRC Veteran

Timbremer,

je weet best dat ik dat bord daar had geplaatst omdat je een muur begon te bouwen aan de rand van mijn claim.
    En ook, ik vind het een zeer onterechte ban, want toen ik het claimde wist ik niet dat jij dat plat had gemaakt. Pas toen ik het had geclaimd zei je dat jij het plat had gemaakt, en dan vind ik het dus gewoon dom van jou dat jij het gebied niet claimt.
    Er staat bovendien ook NERGENS dat je geen gebied mag claimen waar iemand anders zijn of haar bouwwerken op staan.

Verder, over die ongewenste tp naar wpinda. Ik vind het behoorlijk triest dat timbremer die wpinda er alleen maar bij betrekt om het erger te laten lijken. Want het stuk grond op een heuvel dat ik had geclaimd lag naast de heuvel van Wpinda. Ik wou dus kijken waar hij mee bezig was dus tp'de ik naar hem. Het is T.R.I.E.S.T om hier een klacht over in te dienen alleen omdat je je eigen domheid niet de schuld wilt geven.
    Die tp was ook zonder kwade bedoelingen (bijv. griefen, trollen)

Verder wil ik ook nog even zeggen dat ik het behoorlijk slecht vind dat ik hiervoor 7 dagen ben geband.

Mvg. Joren van Burken

5. joren297 Woodcutter DRC Veteran

En Koolmees, ik vind het ook raar dat je mij hierboven in een bericht gelijk geeft, maar dat ik toch 7 dagen word geband.

Is deze serieus? 7 dagen ban voor één ongewenste tp zonder bedoelingen om te griefen of trollen.

Verder wil ik er ook nog even bij zeggen dat wpinda er naderhand niks van zei.

6. wpinda Diamond Miner DRC Player

Waar heb ik niks van gezegd?
    Maar Jelle is samen met flippy ingame gaan kijken en hebben jou daar gebant en daarom staat het niet op het forum

7. fire7890 Woodcutter DRC Player

volgens mij bedoel je met flippy de speler flippie1245677

8. wpinda Diamond Miner DRC Player

Nee ik bedoel de moderator flippy

Thread Status:
Not open for further replies.