Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Reynout123, Aug 2, 2015.

?

Moet ik deze livestream houden?

1. Ja

50.0%
  2. Nee

33.3%
  3. Misschien

16.7%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Beste DRC'ers

Ik, @nlownzzzz en @NSSDutch had een leuk idee. Ik ben terug beginnen streamen en ik zou een stream willen doen op DRC. Gewoon allerlei minigames spelen met jullie.
    Ook kunnen we mss geld inzamelen en dat dan doneren aan de server (we verdelen gewoon de buit door random generator :D ) Zo kan @JelleDRC er ook aan verdienen en de server verbeteren :) Lijkt dit je nu een goed idee laat dan weten in de poll :) indien je neh stemt wil ik graag horen waarom je nee hebt gestemd :)
    Ik heb er al vast veel zin in :)

Met Vriendelijke Groet
    Reynout Pim En Tim
    --- This message was merged, Aug 2, 2015 ---
    Als je neh stemt @MagicFlakes en @Joey mag ik dan weten waarom je er tegen bent ?

Last edited: Aug 2, 2015
    • Like Like x 2
  2. Farrelm Redstone Miner DRC Veteran

Ik vind in mijn mening een minecraft stream heel erg saai. :rolleyes:

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 1
  3. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Ja maar het moet leuker worden door dat het op de server is :) ik ben van plan om op ts te gaan tijdens de stream zodat iedereen mee kan doen :) snap je ?

4. Brammes Guest

Ik wens jullie er veel succes mee!

De reden van mijn stem:
    Maar denk, dat het niet zo groot zal worden als wat jullie misschien voor ogen hebben.. Waarschijnlijk moet je tegen 10 mensen zeggen in de chat (/msg) dat je überhaupt aan het streamen bent...
    Over dat doneren: mensen geven liever geld uit in de webshop, waardoor ze meteen een rank krijgen... Niet bij een stream waar "beloftes" gelden...

Natuurlijk hoeft het niet om de viewers te gaan. Het gaat erom hoeveel tijd/zin jullie er zelf in hebben.. Plezier staat voorop, en denk niet dat streamers met 50 kijkers niks hebben gedaan. Om echt door te breken, heb je veel geluk nodig..

Wie weet, zie ik jullie over 2/3 jaar voorop de twitch pagina ;). En geloof me, dan kan je van streamen je beroep (HOBBY) maken ;)

• Like Like x 1
  5. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

ja dat geld was maar een idee :D we dachten gewoon een stream op DRC :D omdat het lang geleden was dat er gestreamd is op DRC :)

6. Joey / JPCore Builder Builder

Ik ben er tegen omdat DRC al genoeg centjes verdiend niet dat DRC ineens moet stil vallen maar gebruik het voor jezelf. Jelle heeft nog niet zo lang terug ene topic gemaakt over RAM update van DRC dus denk niet dat nog meer geld echt nodig is.
    Ik bene er ook tegen omdat er veel YouTubers op DRC zitten ik heb over laatst een YT'er gezien met bijna 100k Subs die een keertje op SW speelde van DRC.

Anyway succes met streamen. Tip Nederlands praten is wat 'lame' probeer Engels.

• Like Like x 1
  7. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

het gaat ons niet om het geld inzamelen maar gewoon om drc bekender te make en omdat we het gewoon leuk vinden om te doen dat geld inzamelen zal sws niet gelijk gebeuren maar zal veel later gebeuren het idee is gewoon om veel fun te maken en een beetje te laten zien wat drc is en of het een leuke server is

8. Joey / JPCore Builder Builder

Alsof de mensen die nu joinen NL zijn. Nein.
    DRC heeft al tegen de 400/500 spelers niet genoeg dan? lol.

9. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Why so hate ?

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

10. Joey / JPCore Builder Builder

Lel, is gewoon mijn mening hoor.

• Agree Agree x 1
  11. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Er is een kleine streamer met maar 400 volgers en iedere keer bijna 20 kijkers. Hij werkt er hard voor en streamt dus ook veel. Met maar 1 stream zijn het ( denk ik ) alleen mensen van drc die mee kijken. En op een begeven moment is drc ook saai dus wat dan ? Op survival gaan bouwen wat bijna niemand boeit.... En de hele tijd sky wars of kitpvp doen is ook niks meer aan na een tijdje. Maar ben je nu verplicht om alleen op drc te gaan streamen omdat je reclame maakt voor je stream? Want mij zie je niet als je alleen drc gaat streamen.

Als je vindt dst je het moet doen , moet me het doen. Ik wens je dan eel veel suc6 en plezier waar het ook vooral om gaat :p.

Gr. Nathan / Collecty321

• Like Like x 1
  12. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

natuurlijk doen we deze stream niet zomaar uit het niets als we geen opbouw hebben daarom zijn we ook hard bezig eerst met youtube en als we later dus meer kijkers hebben streamen op verschillende servers want idd zoals je al zegt alleen drc wordt ook saai om naar te kijken.

13. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Ik en Tim hebben voorbije dag meer al 20 opnames opgenomen. Dit zijn elke 15+ min. Dus we zijn er mee bezig. En ik heb al gestreamd een paar keer. Niet zo een groot succes maar ja iedereen begint klein :) maar de stream zal Hoogswss niet door gaan aangezien ik banned ben en ik niet weet wanneer ik unbanned wordt.

14. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

Dat zegt farrelm al voor mij :O

15. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

wat ? :p

16. Farrelm Redstone Miner DRC Veteran

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 1
Thread Status:
Not open for further replies.