Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Dracindo, Sep 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Hier zijn enkele trucs in de pvp die ik ontdekt heb en waarom mensen denken dat ik hack.

1: Di-Vine power (Toegestaan)
    Als je de pvp arena binnenkomt, loop dan rechtdoor tot aan de trappen (die eindigen met 4 spinnenwebben). Die trappen hebben vines. Ga in de hoek staan alsof je op het punt staat om de vines te beklimmen, maar blijf op de grond. De vines staan nu in de weg van andere spelers om je te raken.
    Tegenreactie: Schiet pijlen op de bange speler.

2: On top of the castle (Toegestaan)
    Ga via de bomen richting het kasteel en spring op de fence. Loop erop tot aan het einde bent. Nu moet je wachten en springen tegen de muur op een goede vriend of een niet-wetende speler je op je rug blijft slagen tot je op het kasteel bent. Als er vrienden in de torens zitten ben je vrijwel veilig en kan je veel mensen neerschieten. Dit is niet gemakkelijk om te doen als er veel spelers online zijn.
    Tegenreactie: Duw ze langs de zijkant recht in de lava (of harde grond) voor dat ze op het kasteel staan. Indien op het kasteel wordt het echter moeilijk om ze te killen.

3: Instant health+ (Glitch misschien)
    Als je hartjes bijna op zijn en je weet te ontsnappen met een telepad, hoef je niet noodzakelijk te wachten tot ze terug zijn. Ga gewoon terug naar de server hub (Rode telepad in spawn) en dan terug naar pvp-server. Je armor en inventory blijven zoals je bent weggegaan, maar je hebt weer volledige hartjes.
    Merk ook dat als je je gouden appel op at, je je gouden hartjes nog hebt. Of als je een strenght potion of fire resist had gekocht, het effect nog blijft. Je kan dus met 0:20 seconden effect uitloggen, morgen pas terugkomen en verder gaan met die 20 seconden.

Hopelijk helpt dit je wat in de pvp.
    M.v.g., Dracindo, your favorite ice dragon.

• Like Like x 3
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Meer tips en tricks en verduidelijking in de pvp:

4) Steroïds (ZEKER Toegestaan)
    Koop een Strenght potion in de shop voor 40 pvpcredits. Je killt mensen met 1-3 slagen met je iron sword. Het is ook goed om te zien wie godmode gebruikt ofzo.
    Tegenreactie: Hou ze op afstand met pijlen.
    NOTE: Als je dood bent met 1 of 2 slagen, dan is dit waarschijnlijk de reden, niet omdat je killer een hacker is.

5) Ninja training
    a) Leer de volledige map kennen. Ontdek alle ontsnappingsroutes en maak goed gebruik van de bomen en sprint zo vaak als je kan. Hiermee kun je je deaths goed verminderen en hoger komen in de ranglijst.
    b) Kies een doelwit of hou 2 vechtende mensen in de gaten. Wacht op het juiste moment en maak ze allemaal af.
    c) Leer mikken met je boog ;)
    Tegenreactie: bij 'a' moet je de map beter kennen dan je doelwit. Tegen 'b' is een gewone aanval genoeg. Bij 'c' probeer je ze achter hun rug aan te vallen (ook een ninja skill).

6) Phoenix flame (ZEKER Toegestaan)
    Koop Fire resistance in de shop voor 15 pvpcredits en drink het. Loop vanuit de spawn recht de trappen op (die met die 4 spinnenwebben) en spring in de lava. Achter de lava kun je makkelijk vuurpijlen schieten en de meeste mensen kunnen je enkel neerschieten en niet slagen met hun zwaard. Het nadeel is wel dat je achter de lava enkel de mensen ziet die hun boog in de hand hebben en je moet ook pro zijn met de pijl en boog wil je hiermee iemand killen. Fire resist effect duurt 8 minuten.
    Tegenreactie: Neerschieten en hopen dat niemand de ninja uithangt en je vanachter aanvalt of er achteraan met fire resist potion en killen met je zwaard (lastig).

7) AFKill
    Ga nooit zitten typen BINNENIN de arena, want dan vraag je gewoon om te sterven. Hetzelfde voor afk te gaan.
    Moet je zo nodig iets zeggen zonder risico, ga dan naar de spawn.
    Het leuke is wel dat als iemand anders dit doet, het goed is voor jou, natuurlijk. ^.=.^

Stay tuned voor meer pvp tricks van mij.

Last edited: Apr 14, 2014
    • Like Like x 4
  3. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Echt vette tips man nice!

4. Larzz Newbie DRC Player

Tip 6 gebruik ik ook, heel fijn, omdat weinig mensen doorhebben waar de pijlen vandaan komen. Alleen jammer dat je alleen mensen met een boog ziet...

5. LeKiller Nether Explorer DRC Player

nog een camping ;p

of tank gaan ;p full dia en strengt en speed ;p

6. Coldenboy Woodcutter DRC Player

mijn strategie is altijd een gebied te domineren en altijd als spelers je aanvallen om hun heen te draaien en dan te hitte dan hitte ze jouw niet :)

7. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

mijn strategie is altijd een gebied te domineren en altijd als spelers je aanvallen om hun heen te draaien en dan te hitte dan hitte ze jouw niet :)

-tegenreactie: val met meerdere personen aan van meerdere kanten.
    Goede strategie, maar voor beginners vereist het wel wat oefening en een goede internetverbinding. Lagg can kill.

8. Coldenboy Woodcutter DRC Player

ja weet ik heb er ook lang op geoefend om het goed te kunne maar dracindo wel goede tips van je ga ik zeker gebruiken;)

9. hamsterbende123 Woodcutter DRC Player

Goede tips Miss ga ik ook nog een thread maken met enkele pvp tips erbij

10. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Mijn strategie: een creeper kopen en neerzetten

Deze tekst staat onderaan deze reactie zonder enige goede reden, schrijffouten voorbehouden

11. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

creeper doet niet veel schade, maar kan wel veel spelers wegduwen (fysiek of mentaal)

12. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Daarom en er is een klein huisje waar teams in zitten, als je nou 5 creepers erindoet, hebben de teams geen kans om ze te vermoorden en exploderen ze

Deze tekst staat onderaan deze reactie zonder enige goede reden, schrijffouten voorbehouden

13. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Nog een leuke strategie, in een huisje waar een team in zit, vermoorden ze elkaar XD

14. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Tips die gepaard gaan met de huidige map tellen niet, omdat de map snel genoeg gaat veranderen.

15. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

@Dracindo je moet de prijsen veranderen in je post omdat ze nu verandert zijn

16. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Strength potions kosten 40

17. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Post van lang geleden, bedankt voor de opmerking jullie 2 ;)

18. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ow lol dat wist ik niet had niet naar de datum bekeken

19. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Topic gesloten en verplaatst.
    Nieuwe kitpvp arena en systeem, dus dit topic kan door de plee en mag plaats maken voor een nieuwe versie.
    Geef me wel wat tijd ;)

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.