Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Troock, Feb 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troock Newbie DRC Player

Hey, de laatste tijd werken de PVP stats op de site niet meer. Ook is in-game de formule voor ratio van kills-deaths veranderd in kills:deaths. Heeft de verandering van deze formule iets te maken met het offline gaan van de stats online? En hebben jullie een idee over wanneer dit weer gefixt is?

Verder zou ik graag willen weten hoe en waar ik hackers kan reporten. Ik kom namelijk de laatste keer veel hackers tegen in KitPVP. Ik heb natuurlijk geen programma of iets dergelijks waarmee ik kan zien of mensen hacks gebruiken, maar vaak is het vrij duidelijk. Ik kan het bijvoorbeeld zien doordat sommige mensen crits hitten zonder dat ze springen, als ik ze sla met sprint terwijl ze stil staan krijgen ze geen knockback, ze kunnen je raken van onmogelijke afstanden, enzovoort. Mijn vraag is dus hoe ik ze kan reporten, want ik begin ze steeds vaker te zien en het is me erg gaan irriteren.

Alvast bedankt!

- Troock

2. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

3. Troock Newbie DRC Player

Oke bedankt, ik zal dan maar video-software gaan downloaden want dit gaat me echt te ver.

4. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Ik raad aan Fraps :)

5. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Camptasia vind ik persoonlijk beter want fraps is tamelijk wat Gig voor 1 filmpje

6. Troock Newbie DRC Player

Ja ik zit zelf ook al een tijdje met de vraag welke van de twee beter is lol.

7. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Ik gebruikte vroeger camtasia (crack van gemaakt) omdat het ook direct kan geedit kan worden enzo

8. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Een bewijsvideo moet niet geedit worden --'
    Ik zie de laatste tijd dat al die bewijsvideos altijd een muziek hebben.

Ik raad je fraps ook aan, handig en minimalistisch en intiutief. Als je het gemaakt heb raad ik het je aan te converteren naar een formaat dat minder inneemt zodat je sneller upload

9. LeKiller Nether Explorer DRC Player

En ik weet dat wel maar ik heb het gwn dat hij het niet kan doen via fraps er iets extra op zetten he...

10. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Oh boy! Mag ik dan in je Trickshot clan ? ? ?

11. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Wat heeft het dan van verschil? Dit gaat over bewijsfilmpjes opnemen, niet over youtube trailers over Moderators maken?

Thread Status:
Not open for further replies.