Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by LeKiller, Sep 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Beste mede spelers van DRC.
    Ik ben LeKiller a.k.a. BlackCobra97. En ik heb wat vragen aan jullie over de survival.
    Vinden jullie survival nog leuk zonder pvp zoja speel je nu wel pvp met de kits?
    Ik vind dat ze de kit pvp moeten veranderen (ze zijn al lang bezig dat ze het gaan veranderen maar het komt er niet van) en er eventueel ook een pvp in survival moeten plaatsen zoals een wilderness (runescape.)

Liefst ook wat sugesties plaatsen hier dan kan jelle dit eens goed bekijken.

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Serieus? Of is dit een troll?

• Like Like x 1
  3. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Ik ben bloed serieus ik vind survival leuk enzo maar zoals vroeger ws het gewoon epic ik denk dat sommige er ook zo over denken. Nu ook de minigames zijn weggehaald omdat het bugde voor dood enzo. pvp zitten we al veel te lang te wachten op de kits voor donators en in survival gaat het nu alleen om bouwen bouwen bouwen. vroeger ook nog vechten met elkaar nu bouwen.

#edit ik snap waarom dat je de pvp hebt weggehaald hoor. maar zorg dan dat er iets is waardoor je een chat heb voor de pvp en een chat voor de survival mss is dat een idee?..

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik kan me niet op meerdere dingen tegelijk concentreren.
    En die chat... dan gaan ze toch gewoon weer naar de spawn en beginnen ze daar te schelden.

5. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Ok daar heb je gelijk in maar als je nu maakt dat ze in de pvp zone spawnen op een safety platform in de pvp.

Bv dat je een heltijd in de pvp kan zittten en niet kan aangevallen worden? en dat er minder telepads zijn 2 ofzo die dan ook weer naar dat platform gaan. dan bedoel ik wel een echte safety zone waar je echt niet aangevallen kunt worden. mss kun je daar dan wel weer enderpearls enzo enable??

6. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Ik vind het al een beetje beledigend overkomen wat je zegt dat er niks van komt.
    Wij concentreren ons op hoofdzaken en niet op bijzaken. Wat is een hoofdzaak? Nou een HUB is er één, een donate system is er één.

Tuurlijk heeft iedereen zijn mening en er zijn al lang plannen gemaakt. Maar worden die gelijk uitgevoerd?
    Neen, dat gaat heel anders. En er is duidelijk gezegd en gesproken dat het niet meer terug zou komen in de Survival wereld zelf.

• Like Like x 1
  7. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Het is ook nooit niet goed hé?
    De oude pvp vonden de meeste saai. .
    Hebben we een nieuwe, is het nog niet goed!

8. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

kan ook allebei he ;P

9. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Kijk ik ben de nieuwe pvp al beu gespeeld ik ken al elke 'secret' spot als het niet van mezelf is is het van een vriend maar mss is het es een idee voor gewoon een nieuwe wereld te plaatsen er een glazen koepel rond te zetten en dan zo daar pvpen en mss een paar kleine secrets inzetten. maar het is niet grof bedoeld ofzo.

Vroeger pvpde ik veeeel meer want het was een kik nu is pvp niets meer vind ik want je wint en verliest niets... dat vind ik spijtig. vroeger kon je winnen en dan ook een chesten vol maken met pvp loot enzo nu gaat dat niet meer. spijtig vind ik.

10. LeKiller Nether Explorer DRC Player

wender dat is enkel mijn opinie he ik wil niemand kraken ofzo...

• Like Like x 1
  11. Anton Redstone Miner DRC Veteran

srry lekiller ik wil niet de ambetante zijn ofzo maar zie jelle is heel druk zeker nu sven weg is enzo net zijn verjaardag dus laat hem even rustig aan doen das het beste pvp is voor de moment goed, als jelle tijd en zin heeft zal die da wel veranderen ( hoop ik :) )
    dus lekiller ga dan wat huizen bouwen enzo have fun bij de mini-games het is zoals het is

12. LeKiller Nether Explorer DRC Player

kijk ik beslis om hierover te reageren dus jij moet me niet zeggen dat ik moet zwijgen ok? ik ben bezig aan men huis 1 en minigames is helemaal aan het buggen. dus daar kan je ook niet op. Ik vind de pvp oersaai omdat je niets win/verliest. veel mensen zijn ook al gestopt met DRC omdat de pvp weg is gegaan.

13. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Slijm slijm, gaat je niet helpen met je unban.

Jelle is nu druk.
    Dat klopt ja nieuwe donator dingen/minigames/enz enz
    Sven weg? Boeit niks jelle hat het al druk.

14. Anton Redstone Miner DRC Veteran

ah oke

15. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

LEKILLER , als je de server niet aanstaat. donder dan op? jij BENT DE ENIGE die zijkt over de pvp , iedereen vind het goed.

dus als je het niet leuk vind. ga dan lekker weg!!!!!!

• Like Like x 2
  16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Voor de 3de maal (?) sluit ik dit topic. Er zijn al dergelijke topics aangemaakt en mijn reactie was duidelijk. Behalve voor Lekiller blijkbaar.

@Lekiller als ik jou nog één zo'n topic zie maken ivm pvp dan krijg je een forum ban, ik heb geen zin om hier NOG MEER tijd aan te verspillen, dan kan ik beter de minigames fixen, niet? ;)

Er zijn dingen die een hogere prioriteit hebben dan 2 pvp's hebben.

Topic gesloten.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.