Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Frogginator, Jul 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

Beste Administrators,

Na een tijdje op een gekraakte versie van Minecraft te hebben gespeeld heb ik besloten om de game te kopen.
    Maar Doordat mijn in-game naam Foppe een zeer beroemde naam is was hij helaas al in gebruik en heb ik noodgedwongen een andere naam moeten verzinnen.

Oude in-game naam: Foppe
    Nieuwe in-game naam: FroggieNL

Graag wouw ik mijn rank over willen laten zetten naar mijn nieuwe ingame naam: FroggieNL
    Doordat ik de claims moet overzetten en misschien eerst wat te weinig heb (moet je volgens mij op bouwen (ik had 20000) ) zal ik eerst een dubbel account hebben namelijk Foppe en FroggieNL.

Door eerst wat te weinig claims te hebben zal ik FroggieNL eerst op een aantal claims moeten trust geven aan FroggieNL.

Ik hoop dat jullie dit kunnen regelen. en zouden jullie eventueel als ik iets mis heb of wat dan ook graag wat informatie hierover willen geven?

Alvast Hartelijk Bedankt

Met Vriendelijke groeten,
    Foppe / FroggieNL

• Like Like x 1
  2. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

Beste Administrators,

Ik ben in het vorige bericht vergeten te melden/ te vertellen dat ik ook een sponser+ shop (waar nog geen kisten(shops) instaan alleen een gebouwd tot nu toe zouden jullie deze ook om kunnen zetten van Foppe Naar FroggieNL
    Want dit is namelijk geen claim van mij zelf maar van de server zelf zeg maar =) (jullie snappen mij hopelijk wel :p)

Alvast Hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groeten,
    Foppe / FroggieNL

• Like Like x 1
  3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Topic gesloten, rank en shop overgeplaatst.

Thread Status:
Not open for further replies.