Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Airwin_, Oct 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste @JelleDRC of admin.

Ik heb problemen met me claims waarover ik al een topic heb gemaakt. Ik had me claim verwijdert op het member account Erwin2001 en hem geclaimt op het sponsor+ account erwin2001. Toch zette de claim plugin de claim weer naar Erwin2001 waardoor ik nog niks kon openen/bouwen..... Daarna probeerde ik via het account Erwin2001 het account erwin2001 te trusten maar dat wou ook niet want dan truste ik het account Erwin2001. Zou mijn rank sponsor+ naar mijn account Erwin2001 (met hooftletter E) kunnen worden verplaatst van het account erwin2001?

Mvg,
    Erwin2001

2. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Sorry dat ik me moei, maar ik had hetzelfde probleem, herclaim alles maar, want ik was registered met me Captain_Jorro en daar vonden ze niets meer over terug

Edit: Had je bericht gelezen ;D maar daarna als hrt niet lukt dan neem je een andere naam... is (volgens mij) beste oplossing.

3. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Het probleem is dat mensen me dan ook niet meer kunnen trusten. Ik heb het geprobeerd als ik /trust erwin2001 doe komt er te staan .................. Erwin2001 have been trusted of wat dan ook en dan staat de trust weer op Erwin2001 met hooftletter.

4. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

kan iemand hier naar kijken?

5. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Zoals jorro al had gezegt je kunt beter alles unclaimen en dan weer herclaimen.

Als dat niet lukt zal je een mod moeten aanspreken.

6. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Dat kan idd maar dan kan niemand mij meer trusten in zijn of haar claim want die trust komt dan op het account Erwin2001 te staan ipv erwin2001

7. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Spreek gewoon een stafflid aan in-game?

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.