Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by jachai, Oct 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jachai Newbie DRC Player

Hallo. ik ben amazingkil050 en ik had een aantal weken terug de rank emperor gekocht.
    ik had mijn rank toen geupgrade naar god een toen naar titan in kit pvp. alleen nu kan ik alleen de rank titan genruiken waar ik erg van baal want ik had natuurlijk verwacht dat ik van knight tot titan had kunnen gebruiken. dat staat ook aangegeven bij titan dat ik de ranken erboven ook kan gebruiken.
    zouden jullie iets kunnen doen dat ik alles kan gebruiken waar ik voor heb betaald.

mvg amazingkil050 @JelleDRC

• Agree Agree x 1
  2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Alle ranks zijn een rank opzich. Dus wat emperor kan hoeft god niet te kunnen. In de popups bij het doneren staat alles ook apart beschreven, dus als rank titan kun je ook alleen kit titan.

Als emperor kon je ook weten dat je de kits van knight en king niet kon gebruiken.

3. jachai Newbie DRC Player

klopt maar had emperor in 1 keer gekocht en god en titan met rank upgrade dacht dat het dan anders is,

4. Brammes Guest

Een paar weken geleden heeft er wel een verandering plaatsgevonden i.v.m. doneren.
    De 'cooldown' van alle kit zijn van 24h naar 3h verlaagd..
    Verder krijg je wel erg goede gear. En ik denk dat je het makkelijk een paar uur ermee uit kan houden. (ik zeg niet dat je 24/7 met een donator kit speelt.)
    Maar bewaar je kit dus (enderchest of /vault <nr> ) totdat je hem echt wilt gebruiken om iemand te killen die jou bijv net heeft gekilled of voor een bounty ect.

De 'kit' wordt (aanzienlijk) beter na elke rank, en ze hebben laatst nog iets toegevoegd. Dat als je dood ging een soort van 'bericht' kreeg wie jou schade heeft toegebracht waardoor jij doodging..

5. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Op dit moment heb ik 11 setjes diamond reserve (titan kit) het kan prima uit.

Thread Status:
Not open for further replies.