Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by OpTicNationX16Z, Dec 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

Naam LucaGamesNL
    Hey Staff ik wil iets uitleggen een tijdje geleden had ik een paar keer mijn rank over gezet naar andere account''s die rank staat op men normale account gewoon weer maar ik wil iets vragen een paar weken geleden heeft maxuseant mijn password van mijn premium minecraft veranderd ik heb hem geskypt maar hij negeert me expres , en wilt het niet terug veranderen heel stom is dit dus. nou mijn vraag is ik heb gister een nieuwe minecraft account gekocht genaamd Cheskovic_ mijn vraag is of mijn ranken over mogen gezet mogen worden als dat mag zou ik straks eerst mijn spullen van kitpvp uit mijn pv 1 mogen halen?
    ik heb highroller in survival Knight in Kitpvp Vip in survivalgames en vip in skywars en egineer in creative :) zouden jullie vriendelijk willen zijn dit nog 1x willen over zetten het zal verder nooit meer gebeuren
    Groetjes LucaGamesNL/Jaden
    Ik vraag dit nog een keer omdat Anesitas zou kijken of het mocht of niet en er is geen antwoordt terug

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.