Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Joey / JPCore, Jul 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

Hey DRC!

Ik ben terug de Redstone wereld in gestapt voor 1 reden.
    Minecraft wordt té saai voor me dus dacht ik om het spel aan te passen met automatisme.
    Ik probeer zelden met Redstone te werken, omdat je ook zonder kan, maar nu is het een extra doel aan het spel voor mij.

Ik was op een andere server bezig met spullen te verzamelen (kisten opvullen) en had geen leer meer dus een cowfarm is mijn eerste Redstone project geworden. Hij is geïnspireerd door TangoTek maar heb hem niet nagemaakt het lijkt op elkaar omdat dit de snelste cowfarm is voor nu.

Hij is best goed gelukt kan je zelf ook vlot maken. Deze heeft 2 opties (+3e waarbij geen redstone).

1. Breeding stand, dan springen ze omhoog met een redstonegeleide dispenser gevult met water.
    2. AutoKill stand, wanneer er baby koetjes in zitten moet je even wachten tot ze groot zijn en vervolgens de lava aan zetten voor hun cooked drops.
    3. (zonder redstone) je neemt een sword naar keuze (fire asp, of niet) om je drops naar keuze te krijgen.

Zo ziet het er uit. (World:RedstoneTestWorld)
    --- This message was merged, Jul 25, 2015 ---
    PS.: laat dit topic open voor verdere redstone creaties van andere spelers!

Attached Files:

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.