Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Shuruto_kun, Oct 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shuruto_kun Newbie DRC Player

Hey ik zit nu net op de server en er viel mij een ding erg op: zwevende bomen. Dit is dus het resultaat als alleen de onderkant van de boom wordt afgehakt. Dit ziet er natuurlijk niet uit... :p Ik stel voor om de no float + replant regel in te voeren, dat houdt in dat een boom compleet omgekapt moet worden en niet gedeeltelijk, en dat de seeds weer teruggeplant moeten worden op de plek waar de boom stond. Zorgt er voor dat er meer wood beschikbaar is en het ziet er een stuk netter uit.

2. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

Sorry om te zeggen maar ik vind dit een nutteloze regel laten we zien wat sven en jelle er van vinden.

3. Shuruto_kun Newbie DRC Player

Wat vind je er dan zo nutteloos aan? Het is niet een regel waar consequenties voor moeten zijn als deze overtreden wordt, het is puur etiquette. Zo houden we de server gewoon een stuk netter en is er ook nog eens genoeg hout voor iedereen. Zwevende stukjes hout zijn toch afzichtelijk?

4. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Niemand zou die regel volgen en dat is wat een zieligige reden om te bannen :p

5. Shuruto_kun Newbie DRC Player

Heb al gezegd dat er geen consequenties verbonden moeten zijn aan overtreding hiervan, maar dat het gewoon etiquette is. En deze regel werkt uitstekend op heel veel minecraftservers, dus waarom zou hij niet op deze werken? Maar een manier om achter te komen. Bovenal is deze regel vooral bedoeld om mensen bewust te maken van hun gedrag. :p

6. Stan Gold Miner DRC Player

als je het zo erg vind. ga saplings kope en ga ze overal replante. vervogens haal je de overige vliegende logs weg en dan is iedereen blij. en ik geef je dan 3 diamonds :3

7. Shuruto_kun Newbie DRC Player

Mja ging er vooral om dat het een algemene regel is, het is geen verplichting maar eerder een verzoek. Op veel servers geldt deze regel en werkt hij perfect dus waarom niet op deze? Maar zo te zien is niemand tegen zwevende bomen? XD

8. Brammes Guest

Meestal als ik een sapling zie droppen plant ik wel, maar probeer gewoon 10 minuten één kant op te lopen, als je dan oceaan tegen komt ga in een boot en vaar weer een (lang) stuk.. Je vind dan echt wel een eiland waar nog niemand is geweest met volop bomen , bouw je huis , en als je wat hout over hebt kan je dat natuurlijk weer verkopen..

En over de floting tree's, luie mensen laten het hout zitten terwijl (meestal ) nieuwe mensen wel moeite doen voor dat ene stukje hout!

9. Tomaat Newbie DRC Player

10. Brammes Guest

Ja , maar de choptree functie is er al voor donatoren :D

Thread Status:
Not open for further replies.